Skip to main content

Oude @hetnet adressen onderbrengen in een ander bestaand pakket zodat het oude “hetnet”-pakket opgeheven kan worden mét behoud van de betreffende e-mailadressen.

Om m’n @hetnet adressen te kunnen houden ben ik al jaren “verplicht” een basis pakket af te nemen terwijl die adressen simpel toegevoegd zouden kunnen worden aan m’n bestaande xs4all/KPN pakket als extra e-mailadressen. Met de selfservice-opties kan ik dat zelf niet regelen. Hoe wel ? Ooit, en dan praat ik nog over de tijden van een inbel-abonnement, kostte dat pakket nog 2,95. Inmiddels 7,12 ! Per maand ! En alleen om de e-mailadressen te kunnen behouden. Auw. Graag hulp bij de oplossing.

Hallo @Madmx een moderator kan dit voor je regelen. Vul daartoe het privédeel van je profiel in met je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers iban en de betreffende accounts waar het om gaat


Dank JanD


Hoi @Madmx. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw verzoek intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij pakken dit verder op en nemen contact met je op wanneer er nog vragen zijn. 


Dank Vikash !


Graag gedaan! Laat je mij weten of het is gelukt?


Hoi @Madmx. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw verzoek intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij pakken dit verder op en nemen contact met je op wanneer er nog vragen zijn. 

Vikash

Het lijkt er inderdaad op dat alles is overgeplaatst naar een ander pakket. Aangezien het betreffende pakket E-mail Only nu “leeg” is heb ik opheffing van het abo aangevraagd. En zodra dat uitgevoerd is dan hoop ik uiteindelijk te hebben bereikt wat ik wil.

Dank, nogmaals