Skip to main content
Beantwoord

Kunnen mijn oude e-mailadressen weer actief worden nu ik weer terugkom naar KPN?

• March 23, 2026
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

In februari 2026 ben ik overgestapt naar Ziggo. Vanwege het tegenvallende internet ben ik weer teruggegaan naar KPN (wegens aanpassen AV kon dat kosteloos). Nu mijn vraag: De e-mailadressen die ik eerder onder mijn kpn heb aangemaakt (..@kpnmail.nl) blijven deze actief onder het nieuwe abonnement? Nu werken de e-mailadressen nog gewoon onder mijn oude klantnummer, neem ik aan ((KN: xxxxxx5435). Kunnen de mailboxen worden overgezet onder mijn nieuwe klantnummer (xxxxxx2294)?

Beste antwoord door WMG-N

@TonM1965 

Ja, zeker kunnen die worden overgezet. Maak een "Terugbel afspraak" Dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat je thuis bent. Dan kan een KPN medewerker voor jou de emailaccounts (laten) overzetten naar het nieuwe klantnummer/abonnement.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 23, 2026

Beste ​@TonM1965 emailaccounts blijven maximaal 6 maanden actief.

Dus als je weer terug bent/komt bij KPN gewoon weer de betreffende accounts opnemen in je nieuwe KPN-account.

Krijg je een foutmelding, dan staan de accounts nog gereserveerd en kan KPN ze weer vrijgeven voor gebruik.

Zie ook onderstaande links voor aanvullende info:

https://community.kpn.com/kennisbank-e-mail-135

Succes.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 23, 2026

@TonM1965 

Ja, zeker kunnen die worden overgezet. Maak een "Terugbel afspraak" Dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat je thuis bent. Dan kan een KPN medewerker voor jou de emailaccounts (laten) overzetten naar het nieuwe klantnummer/abonnement.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom terug bij KPN ​@TonM1965. Die oude e-mailadressen kunnen inderdaad worden overgezet naar het nieuwe abonnement. Zodra het nieuwe KPN abonnement actief is, kan een medewerker van de klantenservice in gang zetten dat de e-mailadressen worden overgezet. Om dit te regelen kun je een belafspraak maken met mijn collega's. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 25, 2026

@Jeroen van KPN Migratie inmiddels in gang gezet!

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 25, 2026

@JanD ​@WMG-N ​@Jeroen van KPN Het overzetten is gelukt. Dank voor het meedenken!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Super om te lezen!