Skip to main content

Kunt u voor mij het emailadres genoemd in mijn profiel vrijgeven.

Hallo @RV1960 

Als je een e-mailadres verwijdert wordt er een (drie maanden) reservering op gezet. Als je het adres direct weer vrijgegeven wilt hebben dan kan je het beste bellen met klantenservice op 0800-0402. Dat kan morgen weer van 8.00 tot 18.00 uur. Hier kan de wachttijd oplopen tot enkele dagen.


Ik had gehoopt dat het inmiddels al vrijgeven zou zijn, want het is al bijna 2 jaar geleden dat het vorige email only account is stopgezet, en omdat we nu weer bij kpn zitten is het handig om het weer actief te kunnen krijgen, maar ik zal morgen bellen.


 

Nota bene!

Adressen als hetnet.nl planet.nl en dergelijke kunnen alleen als alias aangemaakt!!

De hoofd accounts kunnen uitsluitend (!) als @kpnmail.nl gemaakt. 

Anders…

Als dat al bijna 2 jaar geleden is gestopt is de reservering er al bijna 2 jaar af.

De kans is derhalve groter dat iemand anders het in die tussentijd heeft gemaakt.


Als het abonnement al zolang geleden is beëindigd zou het e-mailadres weer vrij moeten zijn, maar wellicht heeft iemand anders het ondertussen in gebruik genomen.


Het emailadres bleek nog actief te zijn, zonder abonnement, dit zou nu achter de schermen door KPN opgelost worden, echter ik had er vrijdag over gebeld, maar het opnieuw gebruiken lukt dus tot op heden nog niet.

 


Ik heb gekeken en het e-mail adres uit je profiel is gekoppeld aan je eigen abonnement, dus het zou moeten werken nu. Lukt het ook met inloggen en het gebruiken van je mailadres?