Skip to main content

Vraag aan KPN:

Sinds de vernieuwing van de webmail bemerk ik regelmatig dat er een langlopend script de boel ophoudt. Ik las dat dit bij e-mailprogramma's optreedt en dat je dan je mailaccount opnieuw moet instellen. Maar ik lag niets over een oplossing bij webmail. Is die er wel?

Bij andere websites heb ik geen last.

Hi @Jan2020  Welkom! Het klinkt als een belemmering al begrijp ik nog niet helemaal goed wat je bedoelt. Wat bedoel je met ‘een lang lopend script’ en wat bedoel je met ‘de boel ophoudt’. Werkt de webmail heel traag of betreft het (ook) het verzenden/ontvangen van e-mail. Zou je alvast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


hi Lisa,

Ik bedoel dat als ik een bericht aan het schrijven ben, dat dan geen letters op het scherm verschijnen en als ik in het bericht klik verschijnt een melding over een langlopend script. Dan kan ik dus even niet verder. . . 

Ik heb mijn profiel aangevuld.


@Jan2020 Het lijkt erop dat de browser en de nieuwe webmail niet helemaal lekker gaan samen. Welke browser gebruik je (Internet Explorer, Edge of Google Chrome bijv.) Ik ben ook benieuwd welke update versie je hebt van de browser.

Je vindt de versie als volgt:
Google Chrome: :Rechtsboven in] drie puntjes > Instellingen > ;Linker kolom] ‘Over Chrome’
Internet Explorer: oRechtsboven in] :gear: > ‘Over internet Explorer’ 
Microsoft Edge: s Rechtsboven in] drie puntjes > Instellingen > iScrol naar beneden in het menu] 

Het is namelijk een bekend probleem bij ons voor mensen die Internet Explorer gebruiken. Als jij ook IE gebruikt, zou je eens een andere browser willen proberen? Als dit niet het geval is, dan mag je het hier even melden. Dan vraag ik het voor je na aan onze ontwikkelaars. 


Ik gebruik IE 11.

versie 11.885.17134.0

 

vriendelijke groet,

jan de bruin


@Jan2020 Bedankt voor het uitzoeken. Er staat waarschijnlijk een windows 10 update voor je klaar op de betreffende computer, want de versie die je aangeeft is ‘verouderd'.

Selecteert u de Startknop en vervolgens Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update en dan Naar updates zoeken.


Internet Explorer 11 met het versie nummer dat Jan aangeeft is zo ongeveer de laatste versie. Maar Internet Explorer in zn algemeenheid is gewoon verouderd. Het word niet meer actief ontwikkeld en het is beter om deze niet meer te gebruiken. Er is nu Edge, dat is de opvolger van Internet Explorer. Daarop werkt de webmail wel goed.


Reageer