Skip to main content

Beste Klantenservice/Forum!!,

 

Vanmorgen heb ik Na Erg Lang Moeten Wachten Eindelijk een Medewerker aan de Lijn gehad om mijn Vraag;

 

IK HEB ZEER VEEL LAST VAN ONGEWENSTE BERICHTEN; SEXSITES UIT BINNEN & BUITENLAND OP MIJN LAPTOP!!. VIA DE EMAIL.

Heb al Contact Opgenomen met MICROSOFT NEDERLAND EN HEN DEZE VERVELENDE ZAAK/KWESTIE VOORGELEGT!!.

Hebben Dit op mijn Laptop Nagekeken/Getest, en MIJN INSTELLINGEN WAREN PERFECT INGESTELT DUS ZIJ KONDEN MIJ VERDER NIET(gaan), Helpen!!.

Ik moest mij tot de KPN WENDEN OM DIT PROBLEEM AAN TE KAARTEN, VANDAAR DEZE MAIL!!.

Om Terug te komen op De Medewerker van KPN HEDENMORGEN, DIE ZOU CONTACT OPNEMEN,

MET EEN PERSOON DIE MIJ VERDER ZOU(gaan), HELPEN OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN OF ADVISEREN??!!.

OP EEN GEGEVEN MOMENT KREEG IK EEN BANDJE WAAROP STOND DAT IK MIJ OPNIEUW ZOU MOETEN GAAN AANMELDEN!!.

Nadat ik Dat heb/had Gedaan WERD IK WEER IN DE WACHTRIJ GEPLAATST!!, DIT WAS VOOR MIJ DE DRUPPEL DIE DE EMMER DEED OVERLOPEN!.

Ik en Mijn vouw Nemen Alles wat KPN TE BIEDEN HEEFT AF!!, en Wens Zo NIET BEHANDELD TE WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

NOGMAALS DIEN IK DUS EEN GROTE KLACHT IN TEGEN DEZE MEDEWERKER, DIE SCHIJNBAAR NIET GOED IS OPGELEID OM PROBLEMEN DIE KLANTEN HEBBEN OP EEN NORMALE MANIER/WIJZE OP TE GAAN LOSSEN.

 

EEN ERG BOZE KLANT VAN KPN!!.

 

John Kruijzen te Tilburg

 

 

 

 

U komt niet vanzelf in een mail lijst terecht, zijn er andere mensen die gebruik maken van de laptop? Of is er al eens een goede virusscanner door de laptop geweest?


Nee, Niemand maakt gebruik van mijn Laptop, en IK HEB MIJ NERGENS BIJ DIE SITES AANGEMELDT!!.

Zoals ik al heb Vermeldt in mijn Verslag is Dus Alles door: MICROSOFT NAGEKEKEN!!, WEL GOED LEZEN HE RONALD 31!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

 


U hoeft niet met hoofdletters te schreeuwen, dit is een gebruikers forum waar mensen elkaar graag helpen. Ik denk alleen met U mee. Maar succes!


dan moet je alles goed lezen, dan krijg je een totale andere reactie van mij, m.v.g., john , heb je nog wel een advies voor mij, dan schiet ik er wat mee op Ronald!!

 


Je 1ste post is ook niet echt lekker leesbaar met al die hoofdletters @John Kruijzen 

 

Komen die mails binnen in Postvak IN of in Spam?

Als ze in Spam terecht komen dan heb je daar verder toch geen last van.

Mochten ze wel in je Postvak IN terecht komen neem dan contact op met abuse@kpn.com en stuur die mails mee als bijlagen, dan kunnen ze er vast wel wat aan doen door het spamfilter aan te passen.


Houden we het een beetje netjes op het forum, @John Kruijzen? Ik neem aan dat je ook aardig tegen de klantenservice geweest bent.

Maar gaat het om spam mails?


Ja dat ben ik als de Klantenservice Mij ook Netjes Behandeld, en Niet mij een half uur laat wachten omdat hij verder moet informeren omtrent mijn verzoek/vraag, en Dan de verbinding gewoon weer wordt verbroken door deze man!!, en Ik dan weer moet gaan aansluiten op de Wachtrij/lijst!!, zouden jullie dan netjes blijven???!, gr. John.


@John Kruijzen 

Kan je ook de rest van mijn vraag beantwoorden? 


Nee, ze komen binnen via postvak in

 


Je kan ook berichtregels in de Webmail aanmaken, waarmee je ze naar de spambox kan verhuizen.


Beste Arien C, Hoe doe je Dat??, ik ben 70 jaar en Niet zo thuis op de laptop!


Kies in de webmail: Instellingen (tandwiel) > Instellingen> Klik menu E-mail links open > Filterregels


Dank je wel Arien C, ik ga het proberen, gr. en nog een fijn weekend!!, gr. John.


Hallo @John Kruijzen , misschien heb je hier nog wat aan.
Om een hardnekkige spammer te bestrijden heb ik deze Filterregel in KPN Webmail gemaakt.
Daarmee verplaats ik de e-mails van mijnkansen.nl die door het KPN spamfilter gemist worden zelf naar de Spam map.

 


Hallo RBxx,

Ook jij mijn Hartelijke Dank!!, voor deze Goede Tip, ik zal er Zeker Gebruik van gaan Maken!!,

 

m.v.g.,

 

John K.😀👍


@John Kruijzen 

Als je Outlook gebruikt dan kun je afzenders / domeinen uit het buitenland laten blokkeren.

Heb je al dit geprobeerd ?

 


Hallo Willy 22,

 

Hoe doe je dat??, graag advies hierover a.u.b.,

mijn dank voor je reactie,

 

m.v.g.,

 

John K.


Je kan dit beter in de webmail instellen met regels.


@John Kruijzen 

https://pctipvandedag.nl/mail-blokkeren-uit-bepaald-land-outlook

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/tien-tips-om-spam-te-beperken-55f756e8-688b-41c3-a086-8f68ccc592f6


Willy,

Dank je wel!!.😀

 

m.v.g.,

 

John K.


Als Outlook via deze manier automatisch mailtjes verwijderd uit Postvak IN, waar blijven ze dan? Komen ze dan in de SPAM map terecht?