Skip to main content

Telkens komen de verwijderde emails weer terug. Hoe los ik dat op?

Vertel eerst iets over de instellingen van je mail programma op de pc of telefoon. Wat zie je als je inlogt op de webmail van KPN?


Instellingen zijn conform de kpn instructies. Het probleem had ik eerst niet, sinds een week ongeveer.


Bedankt voor je reactie jeroen


@John Prins Hi John, door drukte zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk. Ik zie dat Jeroen gelukkig al met je mee gedacht heeft. 

Als je er nog niet uit bent, ben ik ook benieuwd naar de antwoorden op zijn vragen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je daarmee kunnen helpen.


Zoals gezegd, de instellingen zijn conform de KPN instructies, maar wellicht heb je een concrete aanwijzing waar ik naar moet kijken.

Via webmail lukt het wel en zijn op het email programma op de tablet ook weg. Wat ik ook al eerder aangaf dit 'probleem' is van de laatste paar weken. Daarvoor werkte het prima en er is naar mijn weten niets veranderd, althans niet door mij.


@John Prins Goed om te weten dat het in Webmail en op je tablet wel goed gaat. Op wat voor apparaat merk je dat het niet lukt, en welk e-mailprogramma gebruik je daarop? Heb je je e-mailadres als Pop3 of als Imap ingesteld? 


Samsung email

In: 

IMAP.KPNMAIL.NL, SSL, POORT 993

Uit:

SMTP.KPNMAIL.NL, TLS, POORT 587


@John Prins Dankjewel. Er is niks met de mail aan de hand, aangezien het op andere apparaten wel werkt. Ik heb vaker gezien dat niet alle functies lekker werken in Samsung E-mail. Ik raad je aan om het eens te testen met een andere mailapp, zoals bijvoorbeeld de Gmail app van Google. De kans is groot dat deze standaard al op je telefoon staat. Stel daar je e-mailadres in met Imap, net zoals nu, en test eens hoe het daarmee gaat.