Skip to main content
Let op ! Er is een nieuwe webmail op komst.



Deze boodschap verschijnt sinds enige dagen op de login page; is dit te vertrouwen ?

Ik kan hierover nergens info vinden .....
Dit is zeker te vertrouwen. Op deze pagina op de KPN website lees je er alvast iets over.


Ik kan hierover nergens info vinden .....


Hmm 🤔 , die mededeling is tevens de link naar de info 😉
@ RBxx : Hartelijk dank voor de link !



@ PeterG : Tja, maar daarom was nou mijn vraag of dit te vertrouwen is - ik click niet zomaar op iets waarvan ik niet weet of het "legit" is ....



(sorry voor mijn slechte Nederlands ... )



Heren : bedankt !



Groetjes van Amy.
Het staat gewoon op een inlogpagina van KPN. Je wordt niet via een andere link naar een valse inlogpagina geleid, toch?
@ Peter :



Ja, dat was mijn eerste reaktie, maar begon te twijfelen (overly suspicious - kan geen goede Nederlandse woorden vinden; sorry).

IK werk als contributor on SuMo (Support Mozilla - Firefox browser), en de scams die je daar voorbij ziet komen; ben een beetje overboard waar het wantrouwen betreft.



Maar ik ben blij dat ik nu weet waarover dit gaat - maar niet blij met wéér een verandering.

Oh well ....



Nogmaals bedankt !



Groetjes van Amy.
Hoi @McCoy. Welkom op het forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt.Ik zie dat PeterG en RBxx jou al goed hebben geholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
@ Vikash :



Hartelijk dank voor je vriendelijke aanbod !



Mochten jullie ooit een vraag willen stellen op het Mozilla support forum (Firefox browser) :



https://support.mozilla.org/en-US/questions/new/desktop/other



(je moet naar beneden scrollen)



Groetjes van Amy.

Reageer