Let op ! Er is een nieuwe webmail op komst.
Deze boodschap verschijnt sinds enige dagen op de login page; is dit te vertrouwen ?
Ik kan hierover nergens info vinden .....
Bladzijde 1 / 1
Dit is zeker te vertrouwen. Op deze pagina op de KPN website lees je er alvast iets over.
Ik kan hierover nergens info vinden .....
Hmm , die mededeling is tevens de link naar de info
@ RBxx : Hartelijk dank voor de link !
@ PeterG : Tja, maar daarom was nou mijn vraag of dit te vertrouwen is - ik click niet zomaar op iets waarvan ik niet weet of het "legit" is ....
(sorry voor mijn slechte Nederlands ... )
Heren : bedankt !
Groetjes van Amy.
@ PeterG : Tja, maar daarom was nou mijn vraag of dit te vertrouwen is - ik click niet zomaar op iets waarvan ik niet weet of het "legit" is ....
(sorry voor mijn slechte Nederlands ... )
Heren : bedankt !
Groetjes van Amy.
Het staat gewoon op een inlogpagina van KPN. Je wordt niet via een andere link naar een valse inlogpagina geleid, toch?
@ Peter :
Ja, dat was mijn eerste reaktie, maar begon te twijfelen (overly suspicious - kan geen goede Nederlandse woorden vinden; sorry).
IK werk als contributor on SuMo (Support Mozilla - Firefox browser), en de scams die je daar voorbij ziet komen; ben een beetje overboard waar het wantrouwen betreft.
Maar ik ben blij dat ik nu weet waarover dit gaat - maar niet blij met wéér een verandering.
Oh well ....
Nogmaals bedankt !
Groetjes van Amy.
Ja, dat was mijn eerste reaktie, maar begon te twijfelen (overly suspicious - kan geen goede Nederlandse woorden vinden; sorry).
IK werk als contributor on SuMo (Support Mozilla - Firefox browser), en de scams die je daar voorbij ziet komen; ben een beetje overboard waar het wantrouwen betreft.
Maar ik ben blij dat ik nu weet waarover dit gaat - maar niet blij met wéér een verandering.
Oh well ....
Nogmaals bedankt !
Groetjes van Amy.
Hoi @McCoy . Welkom op het forum. Wat goed dat je deze vraag hier stelt.Ik zie dat PeterG en RBxx jou al goed hebben geholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
@ Vikash :
Hartelijk dank voor je vriendelijke aanbod !
Mochten jullie ooit een vraag willen stellen op het Mozilla support forum (Firefox browser) :
https://support.mozilla.org/en-US/questions/new/desktop/other
(je moet naar beneden scrollen)
Groetjes van Amy.
Hartelijk dank voor je vriendelijke aanbod !
Mochten jullie ooit een vraag willen stellen op het Mozilla support forum (Firefox browser) :
https://support.mozilla.org/en-US/questions/new/desktop/other
(je moet naar beneden scrollen)
Groetjes van Amy.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.