Skip to main content

ik heb nu een aantal weken kpn glasvezel, overgezet vanuit telfort. vanuit telfort gebruik ik nog mailadressen van lijbrandt. Sinds vandaag werken deze niet meer?? Ze blijven toch nog 3 maanden geldig na datum overstap?

Ik ben er inmiddels achter dat emailadressen slechts 3 weken worden vastgehouden. Wettelijk een maand staat op tweakers, en vanaf deze zomer zelfs 6 maanden. Daaruit blijkt dat de klant dat het belangrijk vindt. Jammer dat KPN daar weer anders over denkt, aan de telefoon werd toen ik contract afsloot door klantenservice gezegd dat het 3 maanden zou zijn. tTa die klantenservice roept ook maar wat, eerder werd gratis fox toegezegd die ik uiteindelijk ook niet gekregen heb….


Hoi @edjepetje65, sorry voor de late reactie, het is nogal druk hier. Ik zou verwachten dat de mailadressen er nog zouden zijn, bij ons worden ze normaliter een maand of twee vastgehouden. Dus ik zou verwachten dat dit bij Telfort ook zo is. Zou je jouw forumprofiel willen invullen, met de Lijbrandt-adressen waar het om gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’? Dan ga ik voor je controleren of ze er nog zijn, en of we ze kunnen herstellen onder je KPN abonnement.Â