Skip to main content

In webmail was voorheen de mogelijkheid beschikbaar om een link aan te maken waarmee een agenda kon worden gedeeld in andere mailprogramma’s, deze is nu niet zichtbaar. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Hallo @Wilfred de Roos! Hoe heette deze optie die je kon selecteren. Ben er even niet van op de hoogte en kan eventueel navragen of deze optie verplaatst is/anders heet. 
Begrijp ik trouwens goed dat je je kpnmail-agenda wilt toevoegen aan een ander mailprogramma-agenda? Of wat kon je met precies met die link? 


Hi Lisa, fijn dat je reageert. In de bijlage zie je hoe het er voorheen uitzag. Ik kon daarmee inderdaad kpnmail-agenda toevoegen aan mijn google calendar.

 


Dankjewel @Wilfred de Roos! Excuses voor de latere reactie, ik was een paar dagen vrij. Ik moet even voor je navragen of de optie verplaatst is ofdat de optie simpelweg verdwenen is. 

Heb je vraag uitgezet bij collega's. Zodra iemand het verlossende antwoord heeft gegeven, deel ik die hier :blush:


Dag @Wilfred de Roos! Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar de functie is weer terug :relaxed:.

 Hij was verstopt na een update. Onze collega's hebben 'm weer tevoorschijn weten te toveren. De functie heet nu ‘Delen / Rechten’