Skip to main content
Antwoord

Links in e-mail staan doorgestreept en kan niet doorklikken

• December 4, 2023
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Bij mij staan de links in de emails doorgestreept en ik kan ook niet doorklikken. Dat is erg vervelend. Dat is pas sinds een paar weken. Het zou fijn zijn om dit opgelost te hebben.

Marjan

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @MarjanL 

Ik gebruik alleen maar webmail. Het lijkt erop dat het alleen gebeurt met emails die in mijn spambox terechtkomen. 

Dat laatste is zoals het bedoeld is. Om je te beschermen worden de potentieel gevaarlijke links in spamberichten “uitgeschakeld”. Als jij die e-mails als veilig beschouwt moet je deze mails verplaatsen naar Postvak IN. Dan zullen de links het ook weer doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@MarjanL Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om op links in je e-mails te klikken. 

Heb je dit probleem in een specifiek mailprogramma of heb je dit in de webmail? 

En heb je dit probleem met alle e-mails waar een link in staat of gaat het om specifieke e-mails? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 6, 2023

Ik gebruik alleen maar webmail. Het lijkt erop dat het alleen gebeurt met emails die in mijn spambox terechtkomen. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 6, 2023

Hallo @MarjanL 

Dat laatste is zoals het bedoeld is. Om je te beschermen worden de potentieel gevaarlijke links in spamberichten “uitgeschakeld”. Als jij die e-mails als veilig beschouwt moet je deze mails verplaatsen naar Postvak IN. Dan zullen de links het ook weer doen.