Skip to main content
Beantwoord

Links openen niet vanuit e-mail, melding dat de bewerking niet kan worden voltooid

• February 17, 2025
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

wanneer ik een link of verwijzing ontvang in een email bericht opent hij niet; ik ontvang:

“door het beleid van uw organisaatie kunen wij deze bewerking niet voor u voltooien. Neem contact op met de HelpDesk

graag uw oplossing…

emailadressen: ****

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@aad de leur, ik heb de e-mailadressen uit je bericht gehaald. Onze community is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Het is daarom verstandig om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens en informatie.

Het klinkt als een dingetje in het e-mailprogramma dat je gebruikt, want ik lees dat het zowel gebeurt op je KPN, HetNet en een Outlook e-mailadres. We helpen je hier graag op weg, daar hebben we wel meer informatie voor nodig:

• Gebruik je een e-mailprogramma waarin je deze melding te zien krijgt? En zo ja, welk programma?
  • Als je inlogt op KPN Webmail en het dan probeert: gaat het dan goed? Dit werkt alleen voor KPN / HetNet e-mailadressen overigens.
  • Heb je je e-mailinstellingen al gecontroleerd? 
  • Zijn er verder nog dingen van belang om te weten, of dingen die je al geprobeerd hebt?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@aad de leur, ik heb de e-mailadressen uit je bericht gehaald. Onze community is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Het is daarom verstandig om voorzichtig te zijn met persoonlijke gegevens en informatie.

Het klinkt als een dingetje in het e-mailprogramma dat je gebruikt, want ik lees dat het zowel gebeurt op je KPN, HetNet en een Outlook e-mailadres. We helpen je hier graag op weg, daar hebben we wel meer informatie voor nodig:

• Gebruik je een e-mailprogramma waarin je deze melding te zien krijgt? En zo ja, welk programma?
  • Als je inlogt op KPN Webmail en het dan probeert: gaat het dan goed? Dit werkt alleen voor KPN / HetNet e-mailadressen overigens.
  • Heb je je e-mailinstellingen al gecontroleerd? 
  • Zijn er verder nog dingen van belang om te weten, of dingen die je al geprobeerd hebt?