Skip to main content

Ik heb een nieuw mailaccount aangemaakt, maar bedacht me en wilde toch liever een nieuw mailadres aanmaken. Daarom het eerder aangemaakte mailaccount verwijderd, maar het lukt nu niet om er een mailadres van te maken.
Ik begrijp dat deze nu eerst door KPN moet worden vrijgegeven. 
Maar wie kan dat doen, ik heb 0800-0402 gebeld, maar zij kunnen het niet.
Wie van KPN zou dit kunnen uitvoeren. Of: hoe lang blijft die reservering erop zitten?

Hallo @Erny , een moderator kan dat voor je doen, geef in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en het betreffende emailaccount.

In de regel blijft een emailadres 3 maanden in quarantaine.

 


Hallo @Erny, het is zoals @JanD aangeeft mogelijk om dit te laten doen door een moderator.

Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ga ik voor je aan de slag.


Hallo @Jeroen_dB, bedankt voor je reactie. Fijn ook dat je een link naar profiel hebt meegegeven! 
Ik heb mijn gegevens ingevuld. Het betreffende mailaccount heb ik bij opmerkingen geplaatst. Die zou dus weer vrijgegeven moeten worden. Bij voorbaat dank!

 


Hallo @Jeroen_dB, bedankt voor je reactie. Fijn ook dat je een link naar profiel hebt meegegeven! 
Ik heb mijn gegevens ingevuld. Het betreffende mailaccount heb ik bij opmerkingen geplaatst. Die zou dus weer vrijgegeven moeten worden. Bij voorbaat dank!

 


Ik heb het weer vrijgegeven. Het kan weer worden aangemaakt.