Skip to main content

Ik ben sinds gister overgestapt van Ziggo naar KPN. Nu wil ik een mailadres aanmaken, echter lukt me dit niet. Een mailadres toevoegen kan enkel met een account. En als ik via email account wijzigen wat aan wil passen krijg ik een foutmelding. Ik heb ik mijnKPN al vanalles geprobeerd, ook gegoogled en de stappen gevolgd, echter zijn of de stappen niet te doorlopen of ik krijg een foutmelding. Weet iemand hoe ik een mailadres aan kan maken? Ik heb dus nog geen account, ben nieuwe klant.

groet Maaike

Hallo @MaaikeStapsgeWijs , als nieuwe klant kun je eerst een KPID aanmaken waarmee je toegang krijgt tot MijnKPN.

Daarna kun je via MijnKPN producten toevoegen, dan voeg je je thuisabo toe.

Een paar dagen later kun je dan via MijnKPN 1 of meerdere emailaccounts en/of aliassen (KPN noemt aliassen adressen) aanmaken.

Succes.

 


Bedankt voor je antwoord @JanD !

Ik heb geprobeerd mijn thuisabo toe te voegen via producten toevoegen. Echter krijg ik de toegevoegde producten niet te zien, scherm is enkel aan het ‘draaien’. Is dit herkenbaar? Heeft het tijd nodig om toe te voegen? Bij producten staat er namelijk niets, terwijl ik het wel via de stappen heb toegevoegd…

 


Hallo @MaaikeStapsgeWijs , pas als alles interne administratieve processen zijn afgerond wordt het ook zichtbaar in MijnKPN, dus nog even geduld s.v.p.

Probeer het morgen weer eens.

 


Hoi @MaaikeStapsgeWijs. Is het inmiddels gelukt om jouw producten toe te voegen aan jouw KPN ID en een e-mail adres aan te maken?


@Vikash Ja, dat is inmiddels gelukt! 


Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!