Skip to main content

Ik gebruik Planet mail met 2 accounts. Via mijn KPN kan ik maar 1 account managen. Hoe krijg ik nu de controle over mijn tweede Planet account?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum JanKra! Wat bedoel je precies met controle krijgen? Gaat het dan om het verwijderen en toevoegen van email adressen of wachtwoorden wijzigen? Hier kan je in ieder geval van alle email adressen het wachtwoord wijzigen als je thuis bent. Laat je het weten als dit het antwoord op de vraag is?


Nee, via Mijn KPN kan ik slechts 1 planet.nl mailadres managen. Ik heb er van oudsher 2 aangemaakt. Ik zou graag beide mailadressen kunnen managen. En dan bedoel ik niet het password resetten, maar bijvoorbeeld een forewarder aanmaken of een alias.

Voorheen was er voor planet.nl gebruikers een aparte website om de mailboxen te kunnen beheren.

Groeten, Jan Pieter.


Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ook zou het handig zijn als je bij opmerkingen in je profiel de email adressen aangeeft waarom het gaat. Dan kan ik gelijk voor je kijken waar ze te vinden zijn.


Sorry, de profiel link werkt niet.

Groeten, Jan Pieter.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@JanKra, je kan door op login te drukken alsnog bij de pagina komen. Ik heb de email adressen even verwijderd in verband met de privacy. Ik kon op basis van de email adressen helaas geen klantnummer vinden. Zodra ik die, of je postcode en huisnummer alsnog heb ga ik gelijk voor je aan het werk. 


Beste Bram,

Dit zijn mijn klantnummer(s):

Mijn Planet mail valt onder contractnummer:  **** op mijn OUDE adres (wat ik toch niet kan aanpassen) En de rest van mij KPN valt onder contractnummer: **** op mijn huidige adres.

Groeten, Jan Pieter.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ah! Goed om te weten! Dan klopt het inderdaad volledig wat je zegt! In die mijnKPN staan alleen de gegevens van het ene klantnummer. Gezien het andere contract een Email Only betreft kan je het best in de MijnKPN, op de beginpagina, kiezen voor product koppelen. Als je aangeeft dat je niet met de wifi verbonden bent wordt er gevraagd de gegevens van je email Only abonnement in te vullen. Zodra je dit doet kan je alles weer beheren. 

Een tweede optie is een ticket aan te laten maken om de klantnummers aan elkaar te koppelen. Mocht je hier de voorkeur aan geven zou je het willen laten weten? Dan zorg ik er voor dat dit in orde wordt gemaakt.