Skip to main content

Geachte, wij willen enkele e-mail aliassen overzetten naar een ander account. Kunt u ons hierbij helpen?

@PBGrobbe :

Willen jullie emailadressen / aliasen die eerst onder Telfort vielen naar een KPN account verplaatsen ? Zo ja, dan kan dat alleen als jullie al officieel naar de KPN zijn gemigreerd.

Of je - in bovenstaand geval - al bij de KPN zit is simpel te achterhalen. Log in bij Mijn Telfort. Wordt je dan automatisch doorgestuurd naar Mijn KPN dan ben je inderdaad gemigreerd naar de KPN. Pas dan kunnen de mensen bij de KPN voor jouw die email adressen aliasen aan een ander account “hangen”.


Geachte, wij willen enkele e-mail aliassen overzetten naar een ander account. Kunt u ons hierbij helpen?

Hallo @PBGrobbe , een moderator kan dat voor je regelen, wacht zijn/haar reactie af.

Vul in het privé-deel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in


Welkom op het forum @PBGrobbe!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het opmerkingsveld gebruiken om uit te leggen welke aliassen je wilt verplaatsen en naar welke mailbox zodat ik kan kijken wat er mogelijk is :slight_smile:


Goedeavond Maja. Het profiel is ingevuld. In afwachting van je reactie en bij voorbaat bedankt voor je hulp.


Hi @PBGrobbe, het is me zelf niet gelukt, waarschijnlijk komt dat doordat we met verschillende klantnummers te maken hebben,

Ik ga jouw verzoek nu neerleggen bij de technische dienst, met de vraag of ze het daar wel kunnen!


Hi @PBGrobbe, voor zover ik kan zien is het omzetten inmiddels gelukt, is dat ook hoe jullie het ervaren? :slight_smile:


Ja, is perfect geregeld. zo. Bedankt voor de hulp.


Fijn om te horen, dan kan ik het topic nu met een gerust hart sluiten :blush: