Skip to main content

Hallo ik heb een 2 tal mail aliassen van 1 van mijn mailbox gehaald, en wil deze aan een andere toevoegen. Kan iemand van KPN deze misschien vrijgeven want ze zijn nu niet meer beschikbaar.

Dat kan direct door klantenservice op 0800-0402 geregeld worden. Hier op het forum kan een reactie enkele dagen duren.


Dat mag ik heb wel geduld


Hallo ik heb een 2 tal mail aliassen van 1 van mijn mailbox gehaald, en wil deze aan een andere toevoegen. Kan iemand van KPN deze misschien vrijgeven want ze zijn nu niet meer beschikbaar.

Kan dat überhaupt wel ? Ik bedoel, als ze niet meer beschikbaar zijn betekend dat toch gewoon dat iemand anders ze nu in gebruik heeft genomen, en jij ze niet meer kan ‘afnemen’ van de persoon die ze nu heeft ? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt ?


Nee @MaartenHoes , als je een e-mailadres verwijdert, dan zet KPN er een reservering op.
Juist om dat “afnemen” te voorkomen. Die reservering duurt normaal 3 maanden, maar kan eerder verwijderd worden op verzoek van de originele gebruiker. Die moet hem dan wel direct oppakken om verlies te voorkomen.


Nee @MaartenHoes , als je een e-mailadres verwijdert, dan zet KPN er een reservering op.
Juist om dat “afnemen” te voorkomen. Die reservering duurt normaal 3 maanden, maar kan eerder verwijderd worden op verzoek van de originele gebruiker. Die moet hem dan wel direct oppakken om verlies te voorkomen.

Ah. Thanks voor de info.


Ik bedoel dit:

 


Ik bedoel dit:

 

Vul dan in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, laatste 3 cijfers IBAN en de mailadressen in waar het om gaat @xs4allklant , dan pakt een moderator dit binnen enkele dagen op.

 


@xs4allklant, ik heb de reserveringen eraf gegooid. Je kan ze weer toevoegen waar je wilt. :)