Sinds een aantal maanden merk ik dat niet alle mailtjes die naar mij verstuurd via mailadres @planet.nl worden ontvangen. Terwijl ik weet dat ze naar me verzonden zijn omdat men regelmatig aangeeft dat ik niet gereageerd heb. Dit mailadres gebruik ik al minimaal 15 jaar en zijn er nooit geen problemen geweest.
De verzender krijg geen bericht dat de mail onbezorgbaar is. In webmail komen ze ook niet binnen in welke map dan ook.Â
Wachtwoord mailbox al vervangen maar maakt niets uit.Â
Het is ook niet continue, mensen kunnen een mail zenden die bij me aankomt en volgende kan zo maar weer niet aankomen.
Contact gehad met helpdesk en gaf deze aan dat er aan de kpn kant niets verkeerd kan staan en er geen mails worden geblokt maar dat ze altijd in de spambox verdwijnen van het account. Dit is dus in mijn geval niet het geval en komen ze gewoon niet aan. Maar waar blijven ze dan????
Op vaste pc wordt een pop account gebruikt waarbij is ingesteld dat de mailtjes nog 14 dagen op de server blijven staan. Op telefoon en tablet is imap ingesteld en heeft deze vorm altijd goed gewerkt.Â
Het is erg vervelend dat mails niet aankomen en je niet weet waar ze blijven.Â
Â
Bijvoorbeeld vanochtend met mijn zakelijke mail een bericht opgesteld en @planet.nl in de cc meegenomen en komt deze niet aan in webmail maar wel bij de geadresseerde die in de aan staat. Deze mail nog twee keer direct doorgezonden naar @planet.nl en komen ze niet aan en de derde keer wel.