Skip to main content

Goedemiddag,

 

Voor mijn mail gebruik ik Outlook, en ik constateer dat mijn verzonden berichten in de Outbox blijven hangen en dus niet verzonden zijn. Echter, ik kan wel mail ontvangen, die zie ik binnenkomen. Heb ik iets verkeerd ingesteld, hoop dat ik even op weg geholpen kan worden.

 

groet,
Don

Hallo @don1509 , welk type Outlook gebruik je, de software en dan welk pakket of de Outlook als plaatsvervanger van Hotmail? Of de MAIL in Windows10?

 

 


Hallo jan, bedankt voor je antwoord. Ik moest even zoeken, maar ik gebruik Microsoft Outlook voor Office365


Ik kreeg zojuist te horen dat er een Outlook storing is, die pas rond 16.45 uur vandaag opgelost zou zijn. Dus ik wacht dat maar even af.

 

In ieder geval bedankt.


Ik kreeg zojuist te horen dat er een Outlook storing is, die pas rond 16.45 uur vandaag opgelost zou zijn.

Ik merk anders niets van een storing met Outlook.

Niet met de Outlook mailcliënt en ook niet met mijn @outlook.com mail account.

Ik vraag me dan ook af wat er om 16:45 opgelost zal zijn en wie je dit gezegd heeft.


Dag @don1509. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je problemen ervaart met het versturen van e-mail via Outlook. Ik heb verder geen signalen gehad over een storing met Outlook. Kun je wel e-mails versturen met je Webmail? En kun je verder laten weten welke e-mailinstellingen je gebruikt? Wil je die eens nakijken? 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?


Dag Natasja, bedankt voor je reactie. Het is inmiddels opgelost, heb inderdaad alles gecontroleerd van de server instellingen. Daar zat een foutje bij de instellingen voor de uitgaande server. 

Groet Don 


Goed om te lezen dat het probleem is opgelost, @don1509. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, dan weet je me te vinden. 


Reageer