Skip to main content
Antwoord

Mail doorsturen van een Telfort naar een KPN e-mailadres mogelijk?

• November 24, 2022
  • 6 reacties
  • 321 keer bekeken

ik had graag een stappenplan om mijn telfortmailadres door te sturen naar het kpnmailadres

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Harleydick 

Dat is als volgt in te stellen, je logt eerst met je Telfort e-mailadres in op webmail.

Dan ga je naar Instellingen via het radertje rechts bovenin, dan aan de linkerkant naar E-mail kiezen en dan Automatisch doorsturen aanklikken.

Die zet je aan met het schuifje en je vult daaronder het e-mailadres in waar je mail naartoe moet, dan op Wijzigingen doorvoeren klikken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • November 24, 2022

Hallo @Harleydick 

Dat is als volgt in te stellen, je logt eerst met je Telfort e-mailadres in op webmail.

Dan ga je naar Instellingen via het radertje rechts bovenin, dan aan de linkerkant naar E-mail kiezen en dan Automatisch doorsturen aanklikken.

Die zet je aan met het schuifje en je vult daaronder het e-mailadres in waar je mail naartoe moet, dan op Wijzigingen doorvoeren klikken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2022

Ik wil mij email adres ***@telfort.nl door sturen naar ***@kpnmail.nl

Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy en samengevoegd met je al bestaande topic

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 24, 2022

@Harleydick 

Je kunt ook vragen om jouw Telfort emailadres te laten overzetten naar jouw xxxx@kpnmail.nl account. Dit is veel makkelijker dan doorsturen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 24, 2022

een vraagje via klantenservice ?

• November 24, 2022

Hallo @Harleydick als het goed is, is bij de automatische overgang van TFT naar KPN je TFT-account je hoofdaccount geworden bij KPN  en is je zelfgemaakte @kpnmail.nl account een alias die eronder hangt, dan heeft doorsturen dus geen zin.

Alleen als je een ‘echt’ kpnmail-account hebt aangemaakt naast je TFT-account heeft doorsturen zin.

Want dan heb je echt 2 verschillende accounts.Kijk dat eerst eens na.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 24, 2022

een vraagje via klantenservice ?

Dat kun je via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) doen, maar ook via dit forum.

Gaat het hier om een Telfort account of om een Telfort email alias ? Dit maakt uit voor de te volgen procedure.