Skip to main content

Ik kan sinds 2 dagen voor de Kerst geen e-mail meer versturen, Dat geld voor Live Mail en voor Windows mail en voor Outlook.

Ik heb al uren met KPN aan de telefoon gezeten maar geen oplossing gevonden. Alle instellingen zijn vele malen gecontroleerd

Ik krijg deze fout melding

Onderwerp '11'

Serverfout: 550

Reactie van server: 550 5.0.0 Mail rejected.

Server: 'smtp.kpnmail.nl'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC69

Protocol: SMTP

Poort: 587

Beveiligd(SSL): Ja

Ik hoor graag van u.

vriendelijke groet

Gert Kuit

admin: eigen topic aangemaakt en privacy gevoelige informatie verborgen

Ik leefde in de veronderstelling dat het vertrouwelijk was omdat ik moest inloggen


Hi @Gert Kuit, ik snap wel dat je dat veronderstelde doordat je moest inloggen. Het forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar, vandaar we je gegevens hebben verborgen in je bericht. 

Door drukte zijn we minder snel bij je bericht dan anders. Wat gek en lastig dat je mail het niet meer doet. Werkt het wel als je inlogt op Webmail? En hoe staat het er intussen voor?


Graag mijn forum account verwijderen. IK krijg alleen maar fout meldingen en dat wordt ik spuug zat. 

*admin: privégegevens verwijderd
*admin: verplaast naar eigen topic

Mail fout 0x800CCC69.


@Gert Kuit We hebben jouw reactie verplaatst naar je eigen topic. Ik kan je forumaccount voor je verwijderen als je wilt, maar zal niet helpen op de foutmeldingen in je e-mail op te lossen. Had je mijn vorige bericht al gezien? Wat je ook kan doen is even bellen met onze klantenservice. Onze collega's daar kunnen van afstand met je mee kijken, om op die manier deze foutmelding te verhelpen. Laat je weten of het is gelukt?