Skip to main content

Tot nu toe ging alles gesmeerd ondanks dat wat droevige verhalen die ik van anderen hoorden over hun ervaringen met meel van de KPN. Sinds vandaag kan ik geen berichten via @kpnplanet.nl meer ontvangen of verzenden. Ik krijg een melding dat mijn wachtwoorden (ik heb 2 @adressen) niet kloppen. Heb het wachtwoord veranderd, maar dat helpt allemaal niet. Wat is er aan de hand?

En weer gaat het mis. Ik heb voor de verandering de wachtwoorden radicaal veranderd na een melding van de KPN dat mijn ww-en gestolen zouden zijn. Toen werkte het even wel en nu gaat het weer mis. Ik heb toch het flauwe idee dat het vpn het probleem is. Worden de @dressen geblokkeerd als ik ineens uit Finland of Gibraltar mijn post ophaal. Help van me van dit probleem af of ik gooi de hele boel in de vuilnisbak...


@Onraad Probeer het dan even zonder VPN. Probeer ook eens in te loggen op de webmail: http://webmail.kpnmail.nl.


Ik denk Ik ben net als Nick benieuwd hoe het gaat als je het zonder de VPN probeert, als het dan zonder problemen gaat weten we dat de VPN meespeelt. Als het dan ook speelt heeft de VPN geen invloed.Â