Skip to main content
Antwoord

Mail gelijk in spambox

• July 9, 2021
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb het probleem dat ik mail heb van een bepaalde afzender, die gelijk in de spambox gaat, ik kan ook niet met mijn rechtermuisknop aangeven dat dit geen spam betreft. ook kan ik de mail via regels niet verplaatsen in de inbox, of forwarden naar een ander mailadres. Wat kan dit zijn, wat kan ik er aan doen.

Beste antwoord door RBxx

Daar heb je geen directe invloed op. Alleen door consequent al die mailtjes uit de spam box naar inbox te verplaatsen, geef je jouw oordeel en moet je het spamfilter overtuigen dat dit geen spam is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • July 9, 2021

Ik gebruik zelf de Outlook mail versie en daar kan ik gewoon de z.g. spam verplaatsen naar het in- mapje

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 9, 2021

Hallo @Chriss62 , welk e-mailprogramma gebruik je of gebruik je KPN webmail?

Bij webmail kan je het duimpje “geen spam” in de bovenbalk gebruiken, maar rechts klikken op de mail gaat ook. Filter regels werken alleen op de Postvak IN en niet op de spam-map.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2021

Ik gebruik gewoon kpn webmail

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 9, 2021

Zie dan mijn eerdere opmerkingen hierboven. Met de muis slepen is ook nog een optie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2021

Dat klopt, voor die mail, maar ik wil gewoon dat ze niet in m'n spam komen, maar gelijk in de inbox. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 9, 2021

Daar heb je geen directe invloed op. Alleen door consequent al die mailtjes uit de spam box naar inbox te verplaatsen, geef je jouw oordeel en moet je het spamfilter overtuigen dat dit geen spam is.