Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik ben samen met de KPN klantenservice bezig geweest met het aanmaken van een nieuw email adres dit is gelukt,  echter nu wil ik hem instellen op mijn telefoon samsung galaxy s20FE maar dan blijft die een foutmelding geven bij de uitgaande server!

de instellingen qua inkomend zijn helemaal goed ingesteld, maar hij blijft bij de uitgaande aangeven dat de poort niet goed zou zijn. Hierbij maakt het niet uit welke poort in instel bijvoorbeeld: 587 of 465 ook qua beveilingstypes maakt het niet uit. 

De optie aanmelden vereist of ik deze nu invul of niet maakt ook geen verschil!

 

Wat kan ik nog doen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Bonny

 

 

Kunt u een schermafdruk plaatsen van de instellingen? 


Hoi @Bonny2007. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een e-mail adres op de juiste manier in te stellen op jouw smartphone. Ik zie dat @Nick83 heeft gevraagd om een schermafdruk van jouw instellingen, zou je dit alsnog willen plaatsen in dit topic? Op deze pagina kan je zelf de instellingen controleren of handmatig instellen.


We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om jouw e-mail adres in te stellen op jouw smartphone. Als je onze hulp toch nog nodig hebt wil ik je vragen om alsnog een schermafdruk achter te laten in dit topic.