Skip to main content

mail komt binnen op twee verschillende mailadressen waardoor ik alles dus dubbel ontvang in outlook

Hallo @Blue water dan heb je 1 echt account en is het andere adres een alias daarvan en dan krijg je inderdaad alles dubbel binnen.

Je moet dan van de alias een echt account maken.

Succes.

 


Je moet dan van de alias een echt account maken.

Dat moet een KPN medewerker doen.


hallo,

 

dank jullie wel . ik zag inderdaad dat het een alias is nu.

maar als ik een account aanmaak, vervallen dan de mails die al binnen zijn gekomen want een deel wil ik graag bewaren.

 


hallo,

 

dank jullie wel . ik zag inderdaad dat het een alias is nu.

maar als ik een account aanmaak, vervallen dan de mails die al binnen zijn gekomen want een deel wil ik graag bewaren.

 

Vul uw forum profiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

En wacht even op een KPN medewerker. Er zal dan geen mail verloren gaan.


ik bedoel de  e mails in outlook..


ik bedoel de  e mails in outlook..

U hoeft voorlopig even in Outlook niets aan passen. Eerst moet de KPN medewerker wat aanpassen. Daarna hoeft u in Outlook waarschijnlijk alleen maar het wachtwoord van het ene adres aan te passen.


HI @Blue water, welkom op het forum. 

Het klopt inderdaad dat wij iets moeten doen. 

Stap 1 is om de e-mails op te slaan die je wilt bewaren. Daarna kan ik je e-mailalias verwijderen zodat je het daarna als een e-mailbox kunt aanmaken. 

Zodra je dit hebt gedaan, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je alias vermelden waar het om gaat. 

Ik hoor graag van je. 


misschien een stomme vraag maar waar kan ik de mails opslaan?


Helemaal geen stomme vraag, Mag ik vragen welk e-mailprogramma je gebruikt? Ik lees hierboven Outlook. 


hi,

 

outlook 365


Als een emailalias verhuist naar een ander emailaccount dan zullen er geen emails verloren gaan, die blijven beschikbaar bij het emailaccount waar de alias onder hing. Een mailbox is immers gekoppeld aaneen emailaccount, niet aan een emailalias.


hi,

 

outlook 365

@Blue water, volg dan deze stappen. Zou je ook alsnog je profiel in willen vullen daarna? Specifiek ook het e-mailadres waar het over gaat, dan weet ik welk adres ik vrij moet maken zodat je het opnieuw aan kunt maken. 

Â