Skip to main content

Ik verwacht een email, voor verificatie bij een aanmelding. Dus ik refresh minuten lang in webmail, maar er verschijnt niet. Dan vul ik een zoekopdracht in, en blijkt de mail er gewoon te zijn, met als tijd minuten lang terug, bijna direct na de aanmelding. Verwijder ik de zoekopdracht, dan is de mail weer niet te zien.

Heeft iemand ook deze kiekeboe-feature?

En nog beter: heeft iemand hier een oplossing voor?

Staat de mail niet in de SPAM map?


@Eddy_G

Heb je misschien problemen bij het sorteren van email ?

De KPN webmail heeft inderdaad af en toe zo zijn “eigen logica”. Bijv. bij het sorteren van email op de kolom “Van” lijkt het erop dat de webmail er een potje van maakt en gewoon alles door elkaar gooit (= de emails totaal niet sorteert). Zie ook het plaatje. Er mag dan misschien een logische volgorde in zitten maar ik zie die logica niet.

Dat is dan ook de reden dat ik de KPN webmail ook weinig gebruik. Daarom gebruik ik ook liever een emailprogramma.

 

 

@Moderators:

Dit “sorteerprobleem” is een kwestie die de “software jongens” (van de KPN ????) gewoon MOETEN oplossen !! Sorteren is een ESSENTIEEL onderdeel van de webmail software en dus moet dit sorteren ALTIJD goed functioneren !!!

(Heeft niemand dit probleem eerder gemeld ???)


Beste @Eddy_G, welkom! Ik ben, net als Nick83, benieuwd of de mail inderdaad niet in de spam map te vinden was?

 

@Willy22 ik zag vanmorgen dat jij in een ander topic zelf je vraag al beantwoord had!


@Marcia_

Klopt. In dat opzicht heb ik 2 keer (ongeveer) eenzelfde reactie opgeschreven. Naar aanleiding van bovenstaand probleem heb ik ook een paar reacties geplaatst in dat topic. Omdat het daar beter op zijn plaats was. Zie deze reactie:

Maar toen was er al meer dan een uur verstreken en kon daarom mijn eerste reactie hier in dit topic niet meer aanpassen.