Skip to main content

wanneer iemand mijn email wil beantwoorden gaat het fout als die dat via de knop “beantwoorden”doet… dan krijgt hij hem weer retour… als hij dan opnieuw het emailadres invoert komt die wel aan

@Huis in't Veld 

Heb je misschien meerdere emailadressen ? Controleer eens of het antwoordadres dat jij hebt ingevuld wel klopt / nog door jouw gebruikt wordt (denk: emailprogramma en “Mijn KPN").


verkeerd begrepen dus nog een keer…

als ikzelf iemand een email stuur en daar antwoord op wil, gebeurt het volgende…

Als diegene dan op “antwoorden “drukt komt de mail niet in mijn mailbox, alleen als degene een NIEUWE mail maakt dan wel….

graag een oplossing

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd


@Huis in't Veld

Het emailadres dat gebruikt wordt door de ontvanger is een niet bestaand mailadres. En dat foute emailadres staat in het emailaccount in jouw emailprogramma. Want als ik een “Reply” stuur gebruikt het emailprogramma dat “Antwoordadres" en niet het originele emailadres. En dat “antwoordadres” is waarschijnlijk bij jouw foutief ingevuld.

Ik kan emailadres A gebruiken met “antwoordadres” B. Als de ontvanger een email beantwoord dan gebruikt hij niet emailadres A maar emailadres B.


 Hi en welkom @Huis in't Veld! Ik heb voor het gemak je twee topics hier samengevoegd.

Heb je de tips van @WMG-N al gezien en uitgeprobeerd?

@Huis in't Veld

Heb je misschien meerdere emailadressen ? Controleer eens of het antwoordadres dat jij hebt ingevuld wel klopt / nog door jouw gebruikt wordt (denk: emailprogramma en “Mijn KPN").


Reageer