Skip to main content

Wij konden geen mail meer verzenden op alle apparaten wel via webmail, klantenservice gaf aan dat we ons e-mail adres moesten verwijderen via kpn.mail.nl dat hebben we gedaan, gelijk opnieuw zelfde adres aangemaakt, nu zijn we alle oude mail kwijt, klantenservice kan het niet oplossen.

Wij konden geen mail meer verzenden op alle apparaten wel via webmail, klantenservice gaf aan dat we ons e-mail adres moesten verwijderen via kpn.mail.nl dat hebben we gedaan, gelijk opnieuw zelfde adres aangemaakt, nu zijn we alle oude mail kwijt, klantenservice kan het niet oplossen.

Wow, de klantenservice gaf aan dat je dat e-mailadres maar moest verwijderen?!

Wat een dwazen daar op klantenservice.

Je geeft aan dat je direct ook weer hetzelfde adres hebt aangemaakt maar dat kan alleen nadat KPN dat e-mailadres vrijgegeven heeft. Was je dan de gehele tijd in contact met de klantenservice en hebben zij dat e-mailadres direct vrijgegeven?

Was het overigens een e-mailaccount of een e-mailalias van een e-mailaccount?

Dit is wel essentieel om vast te stellen of je jouw oude mails definitief kwijt bent of niet.

 

Ik hoop overigens dat er een moderator van KPN meeleest en dit topic snel op zal pakken.


@AM2010 

Het is duidelijk dat er iets mis gegaan op al jullie apparaten en dat er niks mis was met het inloggen bij de webmail. Dit is - inderdaad - geen beste beurt van de klantenservice.

Waar heb je die emailadressen verwijderd ? Alleen in emailprogrammas of ook in MijnKPN ? Welk protocol heb je in jouw emailprogramma gebruikt ? POP of IMAP ? Als je (alleen) IMAP had in jouw emailprogramma dan is er nog een goede kans dat jouw emails aanwezig zijn.

Kijk eens in de webmail. Staan daar nog emails (op één of meerdere accounts) ?


We denken een email alias


We hebben het mail adres uit mijn kpn verwijderd we gebruiken wel imap maar de mails staan ook niet meer in de webmail.

 


We denken een email alias

Als het een alias was, dan was hij dus onder een e-mailaccounts vastgelegd en zouden jouw mails dus nog onder dat emailaccount beschikbaar moeten zijn.


Het blijkt geen alias te zijn maar een email account hoe krijgen we de oude mail terug, klantenservice heeft helaas geen antwoord.


Het blijkt geen alias te zijn maar een email account hoe krijgen we de oude mail terug, klantenservice heeft helaas geen antwoord.

Niet, die is dan permanent verloren gegaan.

Ik weet niet of KPN bereid is en gerechtigd is om die uit een eerdere backup terug te plaatsen.


Kunnen wij geen toestemming geven voor het terug halen van de mail daar wij op.advies van de KPN klantenservice het mail adres hebben verwijderd.


Hoi @AM2010, als de mailbox verwijderd is is de inhoud definitief weg. Die is helaas met geen mogelijkheid terug te halen.

Ik was niet bij het gesprek waarbij dat gezegd werd, dus ik weet niet precies wat daar besproken is. Het volledig verwijderen van het e-mailadres is een gek advies. Het kan zijn dat de collega bedoelde dat het e-mailadres in het mailprogramma verwijderd kon worden en daarna opnieuw ingesteld. Het mailadres blijft daarbij wel gewoon bestaan, maar alleen niet op de pc zelf. Dat het via de Webmail wel werkte geeft ook aan dat het mailadres zelf geen probleem had. 

Werkt het e-mailadres nu wel weer, kan je er nieuwe berichten op ontvangen?