Skip to main content

Sinds de landelijke storing van 04-05-2021 krijg ik een foutmelding als ik via mijn pc en middels outlook mijn kpnmail wil lezen:

“Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via *.*@kpnmail.nl rapporteert fout (0x800CCC0E); Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via *.*@kpnmail.nl. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.”

  • Er zijn geen instellingen gewijzigd.
  • ik kan mijn mail wel lezen via de webmail
  • ik kan mijn mail wel lezen via mijn GSM (ook outlook)

Iemand een idee?

 

Hoi @Thiresias, welkom bij ons op het forum. De mail zelf werkt wel dus, maar niet in Outlook. De foutmelding die je krijgt kan betekenen dat de instellingen in Outlook niet helemaal kloppen, kan je ze voor de zekerheid de e-mail instellingen nalopen? Het kan ook zijn dat een virusscanner of firewall iets blokkeert, staat er zoiets aan?


Hoi @Thiresias, welkom bij ons op het forum. De mail zelf werkt wel dus, maar niet in Outlook. De foutmelding die je krijgt kan betekenen dat de instellingen in Outlook niet helemaal kloppen, kan je ze voor de zekerheid de e-mail instellingen nalopen? Het kan ook zijn dat een virusscanner of firewall iets blokkeert, staat er zoiets aan?

Dag Jasper,

 

Je hebt vermoedelijk gelijk, ik heb mijn account verwijderd outlook afgesloten en mijn account weer toegevoegd na opnieuw opstarten van outlook. Daarna had ik weer toegang tot mijn mail op de PC.

Dank voor je reactie.

Probleem opgelost.


Helemaal goed, dat is fijn om te lezen. Graag gedaan @Thiresias, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.