Skip to main content
Beantwoord

Mail niet te ontvangen door foutcode 550 5.0.0

• February 21, 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik kreeg zondag examen uitslag maar helaas, zwaar in de stress. opeens blijk ik geen mail te ontvangen vanaf een bepaald adres. Eerder overigens wel en nu opeens niet. 

Code is: 550 5.0.0

Ik begreep via mijn internet beheerder dat de spamfilter van planet deze mail tegenhoudt Hij heeft zeer veel klachten van planet momenteel. Er moet gereset worden volgens hem/ 

Dus graag probleem oplossen. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Watervrouw1971 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected is inderdaad het spamfilter van KPN dat ingrijpt.

KPN Abuse beheert dat en is bereikbaar via mail abuse@kpn.com , stuur ze een bericht en ze pakken het op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 21, 2020

Hallo @Watervrouw1971 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected is inderdaad het spamfilter van KPN dat ingrijpt.

KPN Abuse beheert dat en is bereikbaar via mail abuse@kpn.com , stuur ze een bericht en ze pakken het op.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2020

Dank je Ruud! Snelle reactie. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2020

Graag gedaan, ik zag je vraag toevallig net binnenkomen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 25, 2020

Hi @Watervrouw1971, welkom op het forum!

@RBxx heeft je al helemaal goed op weg geholpen, top! Ik ga er van uit dat KPN Abuse je inmiddels al verder heeft geholpen, daarom sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik ze uiteraard graag!