Skip to main content
Beantwoord

Mail Onsbrabantnet.nl overzetten naar huidige KPN abonnement

• February 4, 2024
  • 2 reacties
  • 234 keer bekeken

Na het beƫindigen van onze relatie, heeft mijn ex-partner ons abonnement meeverhuisd naar zijn nieuwe woonadres. Ik heb een nieuw KPN abonnement afgesloten zodat ik mijn mailadressen kon behouden.

Hoe krijg ik mijn onsbrabantnet- mailadressen in mijn huidige abonnement?

Ik heb eea ingevuld bij opmerkingen in mijn profiel.

Mijn ex-partner weet ervan en wil ook graag dat mijn mailadressen verplaatst worden naar mijn abonnement.

Beste antwoord door WMG-N

@snetje133

Omdat jouwĀ emailadres(sen)/-account(s) aan het abonnement van jouw ex hangt moet jouw ex dat laten uitvoeren. Hij moet dan met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ). Dat is de enige manier om jouw email-account(s) te laten overzetten naar jouwĀ nieuwe abonnement. Dat overzetten kan niet meer via dit forum gedaan worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 4, 2024

@snetje133

Omdat jouwĀ emailadres(sen)/-account(s) aan het abonnement van jouw ex hangt moet jouw ex dat laten uitvoeren. Hij moet dan met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ). Dat is de enige manier om jouw email-account(s) te laten overzetten naar jouwĀ nieuwe abonnement. Dat overzetten kan niet meer via dit forum gedaan worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2024

bedankt voor je snelle reactie

Ā