Skip to main content

Ik krijg heel veel mail niet op mijn mail adres. Na gesteggel met de verstuurder gekeken op mijn webmail en daar heeft KPN in al haar wijsheid besloten mail naar mij verstuurd als spam te markeren en krijg ik deze ook niet in mijn client meer te zien.

 

Er is een besluit geweest vanuit het ministerie van economische zaken in 2017, dat KPN dat ook helemaal niet mag doen, dus laat dat...

 

Blijf van mijn mail af. Ik heb een e-mail client die dat zelf prima kan doen en ik heb belangrijke zaken gemist hierdoor.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb hier ook last van.  Dus ik moet nu meerdere spamboxen nakijken.  Omdat ik alles doorstuur naar mijn GMAIL account, die een uitstekend spamfilter heeft en VEEL minder valse positieven markeert.

Wat het extra vermoeiend maakt is dat als ik de foutief gemarkeerde SPAM als goed markeer, de {SPAM] header blijft staan, en vervolgens het doorstuurbeleid ook niet uitgevoerd wordt.

Dus behalve markeren, moet ik dan ook het bericht nog zelf doorsturen.  En dan kan ik daar in gmail daar ook niet meer op replyen, want de afzender ben ik dan zelf, dus weer extra zoeken,  kopieeren van de echte verzender etc, etc.

Allemaal extra werk dus, terwijl ik GEEN KPN SPAMFILTER wil.  Het is niet goed, en de klant is ontevreden.  @wjb ga dus niet zeggen dat je het zo goed doet, want de klanten zijn ontevreden!


... terwijl ik GEEN KPN SPAMFILTER wil. ...

Als de spamfilter één dag uitgezet zou zijn dan kom je smekend terug om die weer aan te zetten. Mensen hebben geen flauw benul hoeveel mails er wel niet uitgefilterd worden die je helemaal niet te zien krijgt. Weet je dat ongeveer 80% van alle mail spam betreft. Dat betekent dat je zonder spamfilter voor elk "echt" mailtje gemiddeld ook vier spamberichten zal ontvangen. Is dat echt wat je wilt?

 

Het is niet goed, en de klant is ontevreden.  @wjb ga dus niet zeggen dat je het zo goed doet, want de klanten zijn ontevreden!

Waarom spreek je mij aan, ik ben immers net als jij "gewoon" een klant van KPN en lid van dit forum.


Als ik dit weer allemaal lees ben ik erg blij dat ik een eigen domein heb en dat dus zelf kan regelen.

Ook geen gedoe meer als je van provider overstapt.

Als je niet overal je hoofdadres bekend maakt, kan spam nog makkelijker verwijderd worden.

Bij ons komt eigenlijk weinig spam binnen.

Heb nog altijd een hotmail account dat ik voor spam gevoelige zaken gebruik.

Af en toe even kijken en inloggen om actief te houden en spam map leeg maken.