Skip to main content

Er staat een mail onterecht in de spamfolder. Deze kon je voorheen met de rechtermuis verplaatsen naar de inbox, maar er staan nu standaard de keuze: verplaatsen naar ongewenste e-mail.

Beetje krom, want daar staat de mail al.

Hoe kun je dat wijzigen.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @RBerends 56 ,via de KPN-webmail kun je een mail die onterecht in de spam-map staat aanvinken en dan bovenin op het 'duimpje omhoog' klikken als zijnde geen spam en dan wordt de mail alsnog naar de inbox verplaatst.

 


Hallo Jan,

Dank voor je reactie.

Ik gebruik echter geen web mail, maar windows mail. Daar was voorheen de optie via de rechtermuis om spam te verplaatsen naar de inbox. 


Van harte welkom op ons forum @RBerends 56! Goed om te zien dat JanD al toegesneld is.

Zo te lezen is er iets veranderd in de functie van je e-mailprogramma Windows Mail. Of het programma is wat van slag, dat kan ook. Controleer voor de zekerheid eerst of er updates beschikbaar zijn. Je kunt daarnaast de tip van JanD ook proberen. Log eens in op Webmail en kijk eens of de mail daar ook in spam staat. Je kunt daar de duimpjes gebruiken zoals @JanD al heeft toegelicht 🙂 Laat maar weten of je er uit gekomen bent.


Dag Alexandra,

Dank voor je reactie. Mijn windows mail is up to date, maar heeft wel dit probleem.

KPN webmail gebruik ik niet, maar snap wel hoe het werkt.

Heb je nog een andere suggestie voor dit probleem?

 

Met vriendelijke groet,

Rudolf


Dag Alexandra,

Dank voor je reactie. Mijn windows mail is up to date, maar heeft wel dit probleem.

KPN webmail gebruik ik niet, maar snap wel hoe het werkt.

Heb je nog een andere suggestie voor dit probleem?

 

Met vriendelijke groet,

Rudolf

Hallo @RBerends 56 aan de helpdesk van Microsoft vragen, want dit is dus geen KPN-probleem, zoals blijkt dat het via de webmail wel goed werkt.

 


Dank Jan, ga ik doen. Goed weekend.