Skip to main content

Ik kan ineens geen mail meer ontvangen en verzenden sinds 18-03. De klantenservice kon mij ook niet helpen.

Ik kan wel inloggen op mijn kpn.       

Ik blijf de volgende melding krijgen.

HELP Manja

Dag @Borretje65. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om in te loggen. Ik lees dat je een MacBook hebt. Welke versie van MacOS gebruik je? Bij versies van MacOS die ouder zijn dan MacOS High Sierra kan het voorkomen dat je niet meer kunt inloggen. Als dit het geval is, kijk dan of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier

Als dat niet werkt, wil je dan testen of je wel kunt inloggen via je Webmail? En kun je hier een screenshot plaatsen van de mailinstellingen op je MacBook? 


Goedemiddag,

Op Ipad en iPhone geen problemen met mail verzenden en ontvangen.

Webmail kan ik niet openen.

Ik beschik over MacOS Catalina 10.15.3

Bedankt voor het mee  kijken.

Manja

*Admin: foto's aangepast i.v.m. privacy.


Willen jullie deze topic verwijderen aub?

Manja


Hoi @Borretje65 
Topics worden nooit gesloten.
Ik zal webcare vragen je gegevens weg te halken.
Plaats in de toekomst nooit privégegevens op het topic , het is tegen de forumregels en is ook niet handig om dat te doen.


Goedemorgen 

Hartelijk dank. Weer een lesje geleerd. 
Manja


Goedemorgen,

 

Mijn email werkt nog steeds niet. Is er iemand die mij hierbij helpen kan?

Manja


Dag @Borretje65. Bedankt voor je reactie. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je gegevens onzichtbaar te maken in het screenshot. :slight_smile:  Je geeft aan dat je Webmail niet kunt openen. Wat gebeurt er precies als je dit probeert? Krijg je een foutmelding? Verder ben ik ook benieuwd wat er gebeurt als je e-mails probeert te versturen. Wat voor melding krijg je dan? En kun je een screenshot plaatsen van de serverinstellingen van je Apple Mail? 


Goedemiddag @Natasja . Bedankt voor de hulp het is inmiddels gelukt om weet mail te ontvangen.

Nieuw wachtwoord en in orde.

Manja


Fantastisch dat het weer werkt, @Borretje65. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je me te vinden.


Reageer