Skip to main content

Ik heb zojuist een email gekregen dat mijn telefoon abonnement en internet abonnement op een afwijkend adres staan & dat het gevolgen kan hebben voor mijn hussel pakket..

Nou ging ik dat even nakijken op MijnKPN en daar kloppen de adressen gewoon van zowel mijn mobiel als thuis internet abonnement... waarom krijg ik dan deze email?

@Dylann98 

Is deze email wel afkomstig van het domein “@kpn.com” ?

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm


Goedemiddag @Dylann98, het kan zijn dat het factuuradres van 1 van de abonnementen toch afwijkt, je kunt het dit het snelste controleren door contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Factuuradres van een mobiel abonnement kun je helaas niet controleren en indien nodig wijzigen via MijnKPN. 


Hallo @Dylann98 je kunt thuis ook de thuis-factuur even naast de mobiele factuur leggen en kijken of de adresgegevens overeenkomen. Het hoefty maar een minimaal verschil te zijn, voorbeeld:

straat 19a i.p.v. straat 19A of 19-a of 19-A, dit voorbeeld geeft al 4 verschillen aan.