Skip to main content

Sinds vorige week werkt het mailprogamma niet meer op pc tablet en mobiel dit heeft te maken met de migratie van telfort naar KPN ik kan mijn mail MIJNtelfort werkt wel. Vraag:

Wat zijn de instellingen op de de PC na de migratie.

Met vr.gr. Ap

Hoi @Ap Eijckelhoff, 

Heb je hier wat aan?

 linkje


Hi @Ap Eijckelhoff, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Anneke-Anna al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank. :relaxed: Mocht je er daar niet mee uitkomen, dan vind je in dit topic meer informatie over de vernieuwing van de mail van Telfort. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo Ron 

Bij werkt het nieten ik weet niet precies wat ik waar moet invullen

Ik heb een mailadres *** maar bij telfortmail heet het

*** met po3.telfortglasvezel.nl en smtp.telfortglasvezel.nl

Bij mijntelfort werkt het wel maar op de PC en telefoon krijg ik een foutmelding

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dank je wel voor de terugkoppeling. Heb je de stappen doorlopen uit het forumtopic die ik in mijn vorige bericht heb meegestuurd? Het is wel van belang om het hele e-mailadres in te vullen en niet alleen het gedeelte voor de @. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van Telfort. Zij kunnen je hier verder bij helpen, omdat zij toegang hebben tot jouw abonnementsgegevens. Deze zijn voor mij nog niet inzichtelijk.


hallo Ron,

Eigenlijk wil ik af van kick en telfort, wanneer kan ik ik een KPN mailaccount aanmaken want nu kan ik dat nog niet volgens mij.

Bvd Ap


@Ap Eijckelhoff :

Je hoeft helemaal niet van Kickmail af. Als je wordt overgezet naar KPN dan kun je gewoon je oude (Kickmail) emailadressen blijven gebruiken.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194

De manier van inloggen is veranderd. Ook voor Kickmail staan er in dit topic aanwijzingen. Je moet alleen niet op pagina 1 maar pagina 13 (?), 14 (?), ……….. kijken.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/e-mail-wordt-vernieuwd-88112


Dat is een goede vraag die je stelt @Ap Eijckelhoff. Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om een KPN mailaccount aan te maken. Dit kan alleen als je een abonnement hebt bij KPN. Op het moment dat jouw abonnement is overgezet naar KPN, dan kun je KPN mailadressen aanmaken.  Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Reageer