Skip to main content
Beantwoord

Mail op PC geeft foutcode 0x800ccc0e

• 26 februari 2022
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik krijg bij de inkomende mails ook deze foutmelding op mijn PC.

Op de laptop en webmail -zelfde mailadres- geen probleem.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Wilhelmus13, welkom bij ons op het forum. Dat het in de Webmail wel werkt geeft aan dat de gebruikersnaam en het wachtwoord van het e-mailadres wel juist zijn. Er gaat iets anders niet goed dus, specifiek op de PC. Wat je kunt doen is het e-mailadres op de PC verwijderen en daarna opnieuw instellen: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?

Daarmee worden alle instellingen opnieuw goed gezet, werkt het daarna weer op de PC?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 februari 2022

Hoe dit probleem aan te pakken?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17220 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2022

Hoi @Wilhelmus13, welkom bij ons op het forum. Dat het in de Webmail wel werkt geeft aan dat de gebruikersnaam en het wachtwoord van het e-mailadres wel juist zijn. Er gaat iets anders niet goed dus, specifiek op de PC. Wat je kunt doen is het e-mailadres op de PC verwijderen en daarna opnieuw instellen: Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple?

Daarmee worden alle instellingen opnieuw goed gezet, werkt het daarna weer op de PC?