Skip to main content

Hai,

 

Sinds een week ongeveer zie ik mijn imap mappen niet meer van 1 van mijn mailaccounts van KPN, ik zie ze nog wel van mijn andere KPN mail account. Weet iemand hoe ik de mappen kan synchroniseren want de helpdesk geeft alleen maar aan dat het buiten hun macht ligt en ze geen ondersteuning geven aan apple toestellen. Voor beide accounts staan de instellingen identiek (op imap met de serverpoorten etc goed ingesteld.) 

Harde reset iphone gedaan, mailboxen beiden verwijderd, daarna weer harde reset iphone gedaan en daarna opnieuw de mailboxen ingesteld. Probleem blijft bestaan.

 

Inloggen op safari en google chrome of via outlook op Iphone werkt wel en dan zie ik ook de mappen. toestel 12 mini

 

Hebben meer mensen dit probleem? Ik hoor het graag.  Bedankt voor jullie reactie.

 

Groetjes, Judith

Hoi Judith, welkom op ons forum!
Ik heb hier zelf ook niet echt een verklaring of oplossing voor, maar ik ben hier zelf ook niet zo bekend mee. Gaat het wel om de zelfde mailbox?

@Willy22  komt  jou dit bekend voor?


Hoi 

 

dank je wel. Het gaat om 2 verschillende mailadressen eindigend op @kpnmail.nl Ik snap er zelf ook niets van, het enige wat ik kan bedenken is dat er een limiet zit oid op het aantal mappen dat je mag hebben bij de mailboxen via mail van iphone. 

 

Het werkt nu wel via outlook op mijn telefoon, dus dat is in ieder geval fijn en ook op mijn laptop

 

Groetjes, Judith


@Overzetten mailmappen 

Gebruik je de webmail m.b.v. een browser of een email app (van Apple ??) ? Bij de webmail moet je per account apart inloggen en zie je dus ook maar de mappen van één account.

Heb je recentelijk een update gekregen voor dat apparaat of één van jouw programmas ? Of recentelijk een nieuwe app geïnstalleerd ? Soms zitten programma's/apps elkaar “in de weg”.

Heeft de iPhone app geen optie “Reset/Reload  IMAP mappen/account” o.i.d. ?

Het feit dat het wel werkt op de andere apparaten duidt erop dat er niks mis is bij de KPN. In dat geval is het misschien inderdaad beter om even bij Apple jouw vraag te stellen. Misschien hebben zij een tooltje waarmee zij jou kunnen helpen.


Heb je synchronisatie ook aan staan? 
 

 


@Overzetten mailmappen kom je er n beetje uit zo?


Hai,

Sorry voor de late reactie, maar ik heb bovenstaande instellingen niet bij de IMAP. Ik zie alleen mail en notities en die staan beiden aan. Maar ik zie Synch. email niet helaas.

groetjes, Judith


@Overzetten mailmappen 

Synchroniseren in mijn emailprogramma gaat als volgt (zie plaatje): Ik selecteer een IMAP account, rechts-klik en selecteer dan de optie “Reset IMAP mappenlijst".