Skip to main content

carenzorgt.nl probeert mij al 10 dagen lang een e-mail te sturen en die komen bij mij niet binnen. ik ontvang wel alle gewone mails. Ik start via Profiel en moet dan mijn mobiele telefoonnummer twee maal gewijzigd doorgeven en daarna moet het worden bevestigd d.m.v. een code, die ik doorgegeven krijg met een mail. Ten einde raad geeft carenzorgt nu aan dat ik aan KPN moet vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn; is er sprake van een blokkering misschien? Gaarne een spoedig antwoord als dit kan!  Met hart. dank,  P. van Dorp

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste @Communicaat, welkom! Dit is wel erg vervelend! Ben je er inmiddels achter waar het aan ligt? Heb jij je spam mapje gecontroleerd? Krijgen zij een bepaalde foutmelding/bounce melding in hun eigen e-mail misschien? Daar kan je vaak ook veel uithalen. Heb jij in de webmail bij ‘instellingen’ en ‘geblokkeerde afzenders’ gekeken of jij per abuis hun e-mailadres geblokkeerd hebt?


Omdat ik eerst alle andere mogelijkheden heb gecontroleerd en daar niets bijzonders uitkwam heb ik KPN benaderd met de vraag of bij KPN iets niet goed gegaan is zoals blokkering van de genoemde e-mailadressen (die van carenzorgt.nl; 2 stuks).     P. van Dorp


Je hebt nu contact met een medewerker van KPN 🙂. Vandaar de vragen die ik stel. Ik maak uit je bericht op dat je e-mail niet in de spam komt en dat je hun e-mailadres niet geblokkeerd hebt? Heb je bij Carenzorgt na kunnen vragen of zij een foutmelding/bounce mail krijgen? Wellicht heeft mijn collega @Dennis ABD een idee waar het aan kan liggen. 


Ik kan op het domein zo niks vinden. Het beste is dan ook de verzender contact met ons te laten opnemen via abuse@kpn.com, inclusief de foutmelding welke ze ontvangen.


Ik start via Profiel en moet dan mijn mobiele telefoonnummer twee maal gewijzigd doorgeven en daarna moet het worden bevestigd d.m.v. een code, die ik doorgegeven krijg met een mail.

Voor de goede beeldvorming: u probeert op de website van carenzorgt.nl uw telefoonnummer te wijzigen. En om deze wijziging te bevestigen krijgt u automatisch een mailtje toegestuurd met een code. Althans dat zou moeten gebeuren, maar dat gebeurt niet. Correct?

Als een medewerker van carenzorgt.nl u een mailtje toe stuurt, komt deze wel aan?