Skip to main content

Ik heb een hetnet. Email account. Bolcom met emailadres noreply@bolcom.nl beweert mij een mail te hebben gestuurd. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Ook niet in de spam. Ook staat deze mail niet in de spam lijst. Wat kan dan de oorzaak zijn?

Ik heb een hetnet. Email account. Bolcom met emailadres noreply@bolcom.nl beweert mij een mail te hebben gestuurd. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Ook niet in de spam. Ook staat deze mail niet in de spam lijst. Wat kan dan de oorzaak zijn?

Hallo @Zwo 

 

Wat of wie is bolcom, bedoel je bol.com?

Zo ja dan klopt dat e-mailadres niet, volgens deze pagina gebruiken ze alleen deze afzender domeinen:

Betrouwbare bol afzenders:

Wij mailen je altijd vanaf 1 van deze adressen:

  • @affiliates.bol.com
  • @antwoorden.bol.com
  • @bol.com
  • @cs.bol.com
  • @cx.bol.com
  • @email.bol.com
  • @feedback.bol.com
  • @info.bol.com
  • @leveranciers.bol.com
  • @mail.bol.com
  • @mailer.bol.com
  • @partnerplatform.bol.com
  • @supplier.bol.com
  • @supplierportal.bol.com
  • @verkopen.bol.com
  • @verkoper.bol.com

 

Als het van een nepsite komt is het niet verwonderlijk dat je die mail nooit gehad hebt.


Het lijstje dat op hun site staat is niet meer compleet. Bol gebruikt ook:


Het lijstje dat op hun site staat is niet meer compleet. Bol gebruikt ook:

Die staan toch gewoon in die lijst, 3de van boven en 2de van onder.


@Zwo

Verander alle wachtwoorden van de KPN emailaccounts én het KPN ID. Zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Kijk vervolgens in de KPN webmail of er daar door een hacker de blokkeerlijst, filterregels zijn gewijzigd / aangemaakt of is er iets dat jij niet herkent.

Doe hetzelfde voor jouw emailaccounts in https://email.kpn.com/  Staat daar (ook) iets vreemds ?


Hi en welkom in onze community @Zwo!

We denken hier graag met je mee, ik hoop dat je eruit gekomen bent met bovenstaande informatie en tips. Als je nog vragen hebt, deel ze dan hier gerust. We horen het ook graag als je er al uit gekomen bent.


Reageer