Skip to main content

Goedendag,

 

Ik kan sinds lange tijd inmiddels geen mails versturen vanuit mijn mail app van Outlook echter daar al de helpdesk gevraagd om te kijken maar die komen er niet uit. 

wel kan ik alles vanuit de webmail.

Groeten monique

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Helaas ben je niet de enige, er zijn velen waaronder ikzelf en ook mijn hoogbejaarde ouders die tegen dit probleem aanlopen.

Microsoft is op de hoogte van het probleem en zegt met een oplossing te zullen maar dat duurt ondertussen al meerdere maanden. Ik stuur elke week een reminder naar de supportafdeling van Microsoft maar helaas blijft een oplossing nog altijd uit.

Zie ook dit topic.

@Thomas, Weet jij al wat meer?


Helaas nog niet @wjb, ik zal mijn collega nog even aan de mouw trekken.


Helaas nog niet @wjb, ik zal mijn collega nog even aan de mouw trekken.

Goed plan, dit begint ondertussen echt heeeeel vervelend te worden.

Het is ook lastig om mijn hoogbejaarde ouders op afstand op hun tablet een andere mailcliënt aan te leren.


@Thomas 

Ben je nog aan de mouw van je collega aan het trekken?

Zou graag nog een berichtje terug krijgen wat daar uit is gekomen.

Ik gaf dit probleem nu pas hier aan maar het bestaat al bijna een jaar heb eerst met Outlook helpdesk geprobeerd.

Vraag me af is dit een probleem bij KPN of bij Outlook?

 

Groeten monique


Goedemorgen @Monique0186, helaas heb ik nog weinig anders te melden. Mijn collega geeft aan dat wij hier ook niet van op de hoogte gehouden zullen worden vanuit Microsoft. Waarschijnlijk zullen jullie het als eerste merken dat het weer werkt. Het advies blijft dan dus ook het af en toe nog eens te proberen en de app geupdate te houden.


@Thomas, Ik neem aan dat jullie de frequent contact hebben met Microsoft immers dit lijkt toch echt alleen bij KPN accounts op te treden. Met mijn Gmail, Outlook.com en zakelijk account heb ik geen problemen.

Dit issue duurt ondertusen al veeeeel te lang.


@Thomas 

Mijn vraag ofdat het probleem bij KPN ligt of bij Outlook heb ik geen antwoord op al lijkt het gezien de reactie van @wjb vooral bij KPN te liggen, zijn er apps voor mails die deze problemen niet hebben wat raad u aan?

Groeten monique