Skip to main content

Hallo Ik kan al een hele tijd geen mail verzenden wel ontvangen. Eigenlijk al sinds ik hier woon, al 3 jaar ofzo  Maar het gaat me iriteren nu. Dus ik heb gegoogld 
Dit kreeg ik te zien
Antwoord Wanneer u wel email kunt ontvangen, maar niet kunt verzenden, dan is de kans groot dat uw internetprovider de standaard uitgaande mailpoort 25 blokkeert. .
Ik heb al ghebeld met jullie maar werdt hiernaar verwezen

Heeeeelpppp

groetjes Sylvia

Is er een indicatie van tijd, dat er een reactie komt misschien


Hallo @fashionobsession 

 

Poort 25 wordt eigenlijk niet meer gebruikt, je moet nu poort 587 instellen.

Hier kan je vinden hoe je email in moet stellen: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Aangezien ontvangen wel lukt hoef je alleen de uitgaande mail instellingen te controleren en eventueel aan te passen.

Als het nog steeds niet lukt, welk programma gebruik je en plaats dan een schermafbeelding (waarin je persoonlijke gegevens hebt weggehaald) van de uitgaande mail instellingen.


@fashionobsession  3 jaar! Wat voor foutmelding krijg je? Zoals je verderop kunt zien heb ik de laatste tijd dat het verzenden bij mij slecht wekt, en ik krijg een foutmelding.

 

 

 

 


Welkom bij ons op het forum @fashionobsession, een reactie op het forum is niet direct zoals je merkt inderdaad. Voor sneller contact kan je kiezen voor de chat op de website of telefonisch via 0800-0402. Is het via een van die wegen of met de hulp van GeSp en Dick gelukt? Als dat niet zo is kan je hun vragen beantwoorden. Aanvullend ben ik ook benieuwd wat voor e-mailadres je gebruikt, is dat een adres van ons, of van een andere partij?