Skip to main content

Op mijn mobiel kan ik geen mail verzenden. Smtp ingesteld volgens handleiding kpn.

Poort 587

STARTTLS

Iemand de gouden tip?

Dank je wel alvast:wink:

Welk mail programma gebruik je?


Ik heb de stappen gevolgd Google- Gmail en dan kpnmail account toegevoegd... bedoel je dat?


Het is helaas niet mogelijk om via je gmail een kpn mail in te stellen omdat gmail geen verbinding kan maken met  een kpn verbinding


Kan je een screenshot plaatsen van de instellingen die je gebruikt.

Wel even een deel van het emailadres wegpoetsen.

Wat is de foutmelding die je krijgt.


Dat is wel gek Jimny, zo staat het in het document van de kpn :thinking:


Sreenshot lukt niet.

Ik krijg geen foutmelding. 

Als ik mail verzenden, wordt de mail bij concepten geplaatst en niet verzonden.

 

Instellingen zijn:

Gebruikersnaam

Wachtwoord

SMTP- SERVER  Smtp.kpnmail.nl

Poort 587

Beveiligingstype STARTTLS

 

 


 


Oh sorry, zo heb ik het inderdaad gedaan 


Oh sorry, zo heb ik het inderdaad gedaan 

Met die bovenstaande stappen heb ik mijn planet.nl account zonder problemen in de Gmail app kunnen instellen.


Bij mij gaat er iets mis, nog niet duidelijk wat. Ik zal KPN anders maar even bellen van de week. Morgen eerst testen of mail via de laptop wel verzonden wordt.

 

Dank je wel voor het meedenken 👍


Jammer dat het niet lukt @T4D :slight_frown:

Waar ik nieuwsgierig naar ben, is of het telkens dezelfde mail is die je probeert te versturen of dat het alle mailtje mis gaat? Probeer je een bijlage te versturen? Stuur je telkens naar hetzelfde mailadres?

Heeft het eerder wel gewerkt via Gmail of probeer je het nu voor het eerste en loop je direct hier tegenaan?


Het zijn verschillende mailtjes, alleen problemen op mijn Samsung,  laptop gaat wel goed.

Ik heb vorige week mijn mail gewijzigd, volgens mij is het verzenden vanaf de telefoon helemaal niet gelukt. 


Toch nog maar eens de vraag welk mailprogramma je gebruikt op jouw Samsung.

Ik kan al maanden geen mails versturen vanaf mijn tablet en telefoon via de Outlook app.

Zie dit topic.Het lijkt er op dat KPN en Microsoft naar elkaar zitten te kijken en wij als abonnee daar de dupe van worden.

Als jij een ander mailprogramma gebruikt dan Outlook dan lijkt de kans groot dat KPN toch echt de veroorzaker van deze ellende is.


Ik gebruik inderdaad ook Outlook...