Skip to main content
Beantwoord

Mail verzenden van Gmail adres naar Wordlonline adres werkt niet

• 20 februari 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Als ik een email verstuur vanaf m'n xxx@worldonline.nl  naar een xxx.@gmail.com  dan krijg ik deze onbestelbaar retour.

hieronder de melding

5.3.0 - Other mail system problem 550-'5.7.26 Your email has been blocked because the sender is unauthenticated.\n5.7.26 Gmail requires all senders to authenticate with either SPF or DKIM.\n5.7.26 \n5.7.26  Authentication results:\n5.7.26  DKIM = did not pass\n5.7.26  SPF [worldonline.nl] with ip: [89.146.30.2] = did not pass\n5.7.26 \n5.7.26  For instructions on setting up authentication, go to\n5.7.26  https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication a640c23a62f3a-a99d74f5bf9si442149566b.1036 - gsmtp'

Het schijnt een instelling te zijn op de mail server van worldonline.

Maar hoe los ik dit nu op ??

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ruaf, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat Dennis je op gang heeft geholpen. Als toevoeging nog de directe link naar de servergegevens. Hopelijk lukt het zo. 

Dennis ABD schreef:

Je verstuurd je mail via de RoutIT mailservers, dit is niet toegestaan voor het worldonline.nl domein. De KPN servers dienen gebruikt te worden. De juiste mail instellingen kun je vinden op kpn.com/email

Bekijk origineel

2 reacties

Dennis ABD
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Abuse
  • 817 reacties
  • 20 februari 2025

Je verstuurd je mail via de RoutIT mailservers, dit is niet toegestaan voor het worldonline.nl domein. De KPN servers dienen gebruikt te worden. De juiste mail instellingen kun je vinden op kpn.com/email

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23371 reacties
  • Antwoord
  • 24 februari 2025

Hi ​@Ruaf, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat Dennis je op gang heeft geholpen. Als toevoeging nog de directe link naar de servergegevens. Hopelijk lukt het zo. 

Dennis ABD schreef:

Reageer