Skip to main content

Ik word de laatste dagen zowel op mijn mobiele telefoon als laptop geconfronteerd met meldingen, afkomstig van mailer-daemon@my.com waarin wordt aangegeven dat mijn verzonden mails niet konden worden bezorgd bij de betreffende mailadressen. Deze melding zou automatisch gemaakt worden met mailverzendingssoftware. Het zou een permanente storing zijn. 

Wie kan mij aangeven hoe ik deze meldingen via mailer-daemon@my.com kan beëindigen. 

Hallo @Willem v.W. ,verzend je de mail vanuit de KPN-webmail of vanuit een eigen mail-programma?

Zijn de mailadressen van de geadresseerden goed gespeld?

 


@Willem v.W. 

Geldt dit voor alle email of alleen voor emails naar een bepaald domein ? Is er een herkenbaar patroon ?

Gebruik je een VPN om email te versturen ? Dan kan die roet in het eten gooien. Als een spammer ook via die VPN spam verstuurt dan hebben jij en die spammer dezelfde IP adres en wordt ook jij geblokkeerd door de KPN (denk: hetzelfde IP adres).

Misschien ben jij zelf wel op de “zwarte lijst” gezet. Stuur een email aan abuse@kpn.com om jouw emailadres van die “zwarte lijst” af te halen.


Hoi @Willem v.W., welkom bij ons op het forum. De vraag is vooral waarom je die berichten krijgt, de vragen van Willy zijn ook in die richting. Staat er in die berichten ook een foutmelding? Die kan ons hier ook op weg helpen, als je nog geen contact hebt gehad met Abuse.