Skip to main content
Beantwoord

Mail wordt niet verzonden maar gaat naar concepten

• February 2, 2022
  • 7 reacties
  • 1413 keer bekeken

Sinds geruime tijd worden mailtjes van mijn vrouw verstuurd met de laptop win10 niet verstuurd maar gaan gelijk naar de map concepten.

de in instellingen imap.kpnmail.nl:993 en Smit.kpnmail.nl:587  zijn gelijk aan die van mijn mail, waarmee ik wel vanaf dezelfde laptop mailtjes kan versturen.

alvast bedankt.

mvg Tomdeharde

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @tomdeharde. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om e-mails te versturen. Op de pagina “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” vindt je de mailserver instellingen. Als dit nog steeds gebeurd na het controleren van de instellingen kan je het beste het e-mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• February 2, 2022

Het is smtp.kpnmail.nl en niet Smit.kpnmail.nl

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 2, 2022

Dank voor je reactie.

De autocorrectie heeft van smtp Smit gemaakt, ik had dat helaas niet gezien. 😫

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @tomdeharde. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om e-mails te versturen. Op de pagina “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” vindt je de mailserver instellingen. Als dit nog steeds gebeurd na het controleren van de instellingen kan je het beste het e-mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2022

Hoi @tomdeharde. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om e-mails te versturen. Op de pagina “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” vindt je de mailserver instellingen. Als dit nog steeds gebeurd na het controleren van de instellingen kan je het beste het e-mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!:blush:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2022

Sorry dat ik niet gemeld hebt dat het probleem is opgelost.

Ik heb het mail account val de laptop verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Nu werkt het weer zoals het moet.

Bedankt KPN voor het advies.

Groeten,

Tom

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 11, 2022

@tomdeharde 

Misschien heeft een update (Windows 10 ???) dit in de war geschopt ?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goed om te lezen dat het nu wel lukt om e-mails te verzenden. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!