Skip to main content

Sinds geruime tijd worden mailtjes van mijn vrouw verstuurd met de laptop win10 niet verstuurd maar gaan gelijk naar de map concepten.

de in instellingen imap.kpnmail.nl:993 en Smit.kpnmail.nl:587  zijn gelijk aan die van mijn mail, waarmee ik wel vanaf dezelfde laptop mailtjes kan versturen.

alvast bedankt.

mvg Tomdeharde

Het is smtp.kpnmail.nl en niet Smit.kpnmail.nl


Dank voor je reactie.

De autocorrectie heeft van smtp Smit gemaakt, ik had dat helaas niet gezien. 😫


Hoi @tomdeharde. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om e-mails te versturen. Op de pagina “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” vindt je de mailserver instellingen. Als dit nog steeds gebeurd na het controleren van de instellingen kan je het beste het e-mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen. Laat je ons weten of het is gelukt?


Hoi @tomdeharde. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om e-mails te versturen. Op de pagina “Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple” vindt je de mailserver instellingen. Als dit nog steeds gebeurd na het controleren van de instellingen kan je het beste het e-mailaccount verwijderen en opnieuw toevoegen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden!:blush:


Sorry dat ik niet gemeld hebt dat het probleem is opgelost.

Ik heb het mail account val de laptop verwijderd en opnieuw aangemaakt.

Nu werkt het weer zoals het moet.

Bedankt KPN voor het advies.

Groeten,

Tom


@tomdeharde 

Misschien heeft een update (Windows 10 ???) dit in de war geschopt ?


Goed om te lezen dat het nu wel lukt om e-mails te verzenden. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!