Skip to main content

Door verhuizing en wisseling van abonnement zijn er meerdere emailboxen verwijderd. Dit @kpnmail.nl wil ik eigenlijk graag weer terug hebben. Mede omdat er nog een aantal mails opstaan die ik nog graag bewaard wil hebben.  

De vraag is dus of jullie deze mailadressen weer werkend kunnen krijgen? Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet, 

Gert

Hoe lang geleden heeft dat verhuizen plaats gevonden? Want email blijft tot 6 maanden na stopzetten van het abonnement actief.


Met het van te voren aangeven bij KPN en de verhuizing kan dit rond de 6 maanden zijn. 


Je kan nu niet meer inloggen op die mailbox?


Klopt, en als ik het adres weer wil toevoegen geeft het systeem aan dat deze niet beschikbaar is. 


Klopt, en als ik het adres weer wil toevoegen geeft het systeem aan dat deze niet beschikbaar is. 

Dan staat die in quarantaine. Een KPN medewerker kan daar misschien wel naar kijken. Maar de mail ben je wel kwijt denk ik.


Oké, worden deze berichten ook doorgestuurd naar KPN?


Oké, worden deze berichten ook doorgestuurd naar KPN?

Hallo @Gertdv , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer en de betreffende mailadressen, dan komt een moderator er op terug.

 


Welkom op ons forum @Gertdv!

Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld met de benodigde gegevens. Na controle kan ik beamen wat @Nick83 aangeeft, de e-mailadressen staan in quarantaine. Ik kan ze voor je loskoppelen zodat je ze weer kunt aanmaken via je mijnKPN. De e-mails die nog in de mailboxen stonden zijn helaas wel verdwenen en niet terug te halen :slight_frown:

Laat maar even weten of ik de e-mailadressen uit quarantaine kan halen voor je.


@Nico_ Goedemiddag, 

Graag, dan kan ik de adressen weer zo snel mogelijk toevoegen en gaan er maar enkele mails verloren. 
 

Alvast bedankt voor de services!