Skip to main content

Welke gegevens heeft KPN nodig om mijn KPN e-mailaccount inclusief de inhoud van mijn mailbox over te zetten naar het KPN abonnement van mijn stiefdochter/schoonzoon?

Ik ga nl permanent bij hen op het erf in een bijgebouw wonen en via hun KPN abonnement wil ik met mijn huidige e-mailaccount van KPN kunnen blijven mailen en mail ontvangen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke gegevens heeft KPN nodig om mijn KPN e-mailaccount inclusief de inhoud van mijn mailbox over te zetten naar het KPN abonnement van mijn stiefdochter/schoonzoon?

Ik ga nl permanent bij hen op het erf in een bijgebouw wonen en via hun KPN abonnement wil ik met mijn huidige e-mailaccount van KPN kunnen blijven mailen en mail ontvangen.


Hi Leo, welkom op het forum. 

Is het e-mailadres nog wel actief?

Wij hebben in ieder geval het volgende nodig van jou: je huidige postcode en huisnummer, je klantnummer, geboortedatum en te verificatie de laatste 4 cijfers van je IBAN-nummer.  

Om het te weten waar het naartoe moet, hebben wij wederom ter goedkeuring dezelfde gegevens nodig van je schoonzoon/stiefdochter. Uiteraard de gegevens van de contractant. 

Zou je dit allemaal naar mij toe willen sturen in een privébericht? Dan ga ik voor je bezig. 


Leo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â