Skip to main content

Goedemorgen  ik ben overgestapt  maar heb nog wel een mobiel contract tot april volgend jaar bij  jullie lopen en dan verlengen kan ik dan om mijn emailadres  behouden  door een mail only er bij te nemen mijn emailadres behouden  of kan ik dat nu al aanschaffen

Hallo @Freewheeler hoe lang geleden ben je overgestapt met je “Thuis” abonnement?

Je E-mail is gekoppeld aan het “Thuis” abo. Een E-mail only abonnement kan je eigenlijk alleen “bij opzeggen” regelen. Het zou nu dus wel eens te laat kunnen zijn. Een maand (of wat) na de overstap worden de KPN mailadressen afgesloten en verdwijnt je mailbox.

Ik zou KPN snel bellen via 0800 0402 om de situatie te bespreken. Zeg “ik wil een medewerker spreken” tegen de computer die je aan de lijn krijgt.


Hallo @Freewheeler , zie mijn reactie binnen het Telfort-forum.

 


Dan ga ik maar mijn e mails bij 80 e-mailadressen Veranderden bedankt als ze de mond hadden open getrokken  bij de overstap want ik moest mijn email adres  opgeven dan konden ze dat zo regelen


Hallo @Freewheeler , je had ook zelf even door kunnen vragen voordat je een beslissing nam.

Je hebt zelf ook een onderzoeksplicht.

 


@Freewheeler Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht. Je bent in een vervelende situatie beland. We hadden het inderdaad op zijn minst kunnen benoemen. Ik zie dat RBxx en JanD je al te woord hebben gestaan en antwoord hebben gegeven. Veel succes met het veranderen! Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, vragen hebben of advies willen, dan kun je hier altijd terecht.  


Reageer