Skip to main content

Niet blij met overgang van TELFORT naar KNP. Zelfs heel boos. KPN haalt het in zijn hoofd om een belangrijk mailadres volledig te blokkeren. Dat moet gedeblokkeerd worden. NU zelfs. Bewust adres is van mijn vrijwilligerswerk als bestuurslid van een vereniging. Eerst kwakte KPN ongevraagd alles in de SPA<. Valt mee te leven, als het niet lang duurt. Inmiddels wordt ALLES van dat adres geblokkeerd. Ik ben daar ongelooflijk boos over. We zijn als vrijwilligers keihard bezig voor andere mensen en KPN zorgt er gewoon voor dat ik dat niet meer kan doen,

 

LOS  HET  OP !!!  NU!!!!!!!!!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Erger… je wordt telefonisch doorverwezen naar de website. Ik ben 71. En sorry, voor jongeren allemaal makkelijk te doen. Voor mij niet meer. Telefonisch wordt de lijn afgebroken, want met blokkades moet ik zelf maar uitzoeken op de website.

DEBLOKKEER NU!!!!!!!!!!!


Ah… ik kan een normaal antwoord van KPN vergeten. Andere mensen mogen het vuiltje van KPN opruimen.

 

Laat maar. Dit wordt doodgewoon overstappen. Weg bij KPN en zo snel mogelijk


Welkom bij ons op het forum @mw.L. Op een forum kunnen gebruikers elkaar helpen, daardoor kunnen anderen ook reageren op je berichten. Wij zijn hier ook om te helpen als het nodig is. Doordat het een forum is, krijg je niet direct een antwoord, het is geen chat. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, als het druk is kan dat soms wat langer duren we zouden willen.

Als je het e-mailadres gebruikt voor je vrijwilligerswerk gebruikt snap ik heel goed dat je daar bij moet kunnen! Het werkt dus niet meer begrijp ik, omdat er iets geblokkeerd is? Hoe is het adres precies geblokkeerd, en waar merk je dat? Is dat in een mailprogramma of als je inlogt in de Webmail? Wat gebeurt er dan? Zou je me dat hieronder kunnen vertellen en ook je forumprofiel volledig invullen? Ik heb nu geen gegevens om te kijken wat de status van het e-mailadres aan onze kant is. Als je jouw gegevens invult bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en mij te zien. Ik hoor het graag van je.


Hoi @mw.L, ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Mocht ik je nog met je mee kunnen kijken naar het e-mailadres hoor ik het graag van je.


@mw.L :

Stuurde je misschien grote hoeveelheden emails naar diverse emailadressen ? Dan zien de systemen van de KPN jouw emailadres waarschijnlijk als een adres waarvan (grote hoeveelheden) spam worden verstuurd. En dan kan jouw jouw adres geblokkeerd worden.